![]() |
| |||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Haluavat ostaa uuden TFT, isompi ja parempi spec kuin minun nykyinen 19 "Hanns-G. Toivon saada 22 "TFT, ja uusi Simson kivi valikoima on pyydetty minun silmään, ne näyttävät gooooorgeous ![]() ![]() Noin £ 200 ~, 2MS, 1000:1, DVI, 1680x1050 @ 75hrz. Olen löytänyt seuraavat kolme, ja jos joku, jolla on laaja tietämys valvoo haluaisivat heittää heidän mielestään ole hyvä, koska tarvitsen hieman neuvoja tehdä päätös: Samsung SM226BW seinäkiinnitys, 3000:1 suhde, 2MS vastausta, mutta ei niin räikeä näköinen kuin kaksi muuta. Samsung SM2232BW Aivan upeita näyttää, 3000:1 suhde, 2MS vastausta, mutta ... no huonoja lol Samsung SM2032MW HDTV, näyttää parhaat ulos pieni, mutta vain 10001: hen ja vain 20 ". Olisiko kontrastisuhde ja koko on hyvä kompromissi upea ulkomuoto ja HDTV kyky?
|
| |||
| |||
| No minulla 226BW. Sen mahtava näyttö, voin täysin suositella sitä, mutta en ole koskaan nähneet joko kaksi muuta, joten en voi tuomita niitä. Yhden asian voin kuitenkin sanottava, että 3000:1 kontrastisuhde on saavuttaa dynaaminen Kuvanparannus asioita, joita monet ihmiset eivät pidä, ja joka näyttää olevan poissa 2032mw siis antaa sen vähemmän "enintään" kontrastia luokitus. Edit: Sorry gravedigging täällä, ei ole kiinni iästä Thread ensin: P |
|
| |||
| |||
| No worries mate, I think I'm asetettu saamaan HDTV, joka johtaisi minut 3rd valinta Päätin, mutta ei ennen kuin saan uudet kamppeet lajiteltu! Cheers for suosituksen tapauksessa.
__________________ Woah! Löysit salainen lause! lol, n00b. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Uusi foorumi joten vasta nyt näin tämän kulutuspinta. Joka tapauksessa sain SM2232BW ja olen samaa mieltä siitä, että se näyttää upeita. Kuvanlaatu on mahtava. Sitten taas, kuten Jimmy Hat, en ole koskaan voinut verrata sitä muihin malleihin.
Al voin sanoa, olen käyttäen minun digitaalisen kuvankäsittelyn ja olin vaikuttunut, että 10 minuutin jälkeen, kun asensin minun menin ulos, mutta toinen ... My System: Willy Wonka n Monikulmion Factory
|
![]() |
|
| Kirjanmerkit |
Samanlaisia Threads | ||||
| Kierre | Thread Starter | Forum | Vastaukset | Last Post |
| Kiintolevy Virhe käynnistyskansiosta - "Disk Error" "Paina mitä tahansa näppäintä uudelleen" | ashaiba | Rautatavaran Chat | 6 | 13th Mar 2009 15:56 |
| Samsung Spinpoint "Quiet Mode" AAM | kevmarshall | Drives & Removable Media | 2 | 4. toukokuuta 2008 04:36 |
| VGA-signaalin Laptop ei rekisteröidä Samsung 32 "HD LCD-TV | philthomas | Kannettavien tietokoneiden, matkapuhelinten ja PDA-laitteet | 2 | 2. Maaliskuu 2008 08:07 |
| Läppäri ei käynnistymässä, "syntaksia" tai "disk error". | aechain | Windows-käyttöjärjestelmät | 5 | 24th Jan 2008 15:45 |
| Thread Tools | |
| |