![]() |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Op zoek naar een nieuwe TFT, groter kopen en spec beter dan mijn huidige 19 "Hanns-G. Ik hoop om een 22 "TFT, en de nieuwe Samsung kiezelsteen bereik heeft mijn oog viel op, ze kijken gooooorgeous ![]() ![]() Ongeveer 200 pond ~, 2ms, 1000:1, DVI, 1680x1050 @ 75hrz. Ik heb de volgende drie en als iedereen die heeft uitgebreide kennis op schermen graag hun advies uit te brengen neem dan gerust gevonden, zoals ik een beetje meer advies om een beslissing te nemen het volgende nodig: Samsung SM226BW wandmodel, 3000:1 ratio, 2ms response maar niet zo flashy uit als de andere twee. Samsung SM2232BW Absolutely stunning looks, 3000:1 ratio, 2ms response maar ... geen slechte punten lol Samsung SM2032MW HDTV, ziet er het beste uit de lage, maar alleen 1000:1 ratio en slechts 20 ". Zou de contrast ratio en grootte een goed compromis voor de prachtige looks en HDTV-mogelijkheid?
|
| |||
| |||
| Nou, ik heb een 226BW. De een geweldig scherm, kan ik helemaal aanbevelen, maar ik heb nooit echt een van de andere twee gezien dus ik kan niet oordelen over die. Een ding kan ik zeggen al is dat 3000:1 contrast ratio wordt gerealiseerd door middel dynamisch beeldverwerkingstechnologie dingen, die niet veel mensen doen graag en die lijkt te zijn verdwenen uit de 2032MW dus waardoor het een lager 'maximaal contrast' rating. Edit: Sorry gravedigging hier, niet vangen de leeftijd van de draad bij de eerste: p |
|
| |||
| |||
| No worries mate, ik denk dat ik heb ingesteld op het verkrijgen van een HDTV, dat zou mij leiden tot de 3e keuze Ik koos, maar niet tot ik mijn nieuwe rig gesorteerd! Cheers toch voor de aanbeveling.
__________________ Woah! Je vond mijn geheime zin! lol, n00b. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Nieuw in het forum, zodat ik nu pas zag dit loopvlak. Maar goed, ik kreeg de SM2232BW en ik het erover eens dat het er prachtig. De beeldkwaliteit is geweldig. Dan weer, net als Jimmy Hat, heb ik nooit in staat geweest om het te vergelijken met de andere modellen.
Al wat ik kan zeggen is, ik gebruik de mijne voor digitale beeldbewerking en ik was onder de indruk dat 10 minuten nadat ik de mijne ik ging naar buiten en kreeg een tweede geïnstalleerd ... Mijn Systeem: Willy Wonka's Polygon Factory
|