![]() |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Ønsker du å kjøpe en ny TFT, større og bedre spec enn min nåværende 19 "Hanns-G. Jeg håper å få en 22 "TFT, og den nye Samsung småsteinete serien har fanget mitt øye, de ser gooooorgeous ![]() ![]() Rundt £ 200 ~, 2ms, 1000:1, DVI, 1680x1050 @ 75hrz. Jeg har funnet følgende tre og hvis noen som har omfattende kunnskap om skjermer vil kaste sin mening kan du gjerne, så jeg trenger litt mer råd til å ta en beslutning: Samsung SM226BW veggmonterbare, 3000:1 ratio, 2ms responstid men ikke så prangende ser som de to andre. Samsung SM2232BW Absolutt fantastisk utseende, 3000:1 ratio, 2ms responstid men ... ingen dårlig meningene lol Samsung SM2032MW HDTV, ser best ut av det lave, men bare 1000:1 forhold og bare 20 ". Ville kontrastforhold og størrelse være et godt kompromiss for den fantastiske utseende og HDTV evne?
|
| |||
| |||
| Vel jeg har en 226BW. Det er en fantastisk skjerm, kan jeg helt anbefale det, men jeg har aldri sett en av de to andre så jeg kan ikke passere dømme dem. En ting jeg kan si om er at 3000:1 kontrastforhold oppnås gjennom dynamiske bildeforbedringsteknologien ting som mange ikke liker og som synes å være fraværende fra 2032mw derfor gi det en lavere høyeste 'kontrast vurdering. Edit: Beklager gravedigging her, ikke ta en alder av tråden først: p |
|
| |||
| |||
| No worries mate, tror jeg at jeg satt på å få en HDTV, noe som ville føre meg til 3. valg jeg valgte, men ikke før jeg får min nye riggen sortert! Cheers for anbefalingen likevel.
__________________ Woah! Du fant min hemmelige setningen! lol, n00b. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Ny til forumet, så jeg først nå så denne trå. Allikevel fikk jeg det SM2232BW og jeg er enig i at det ser fantastisk. Bildekvaliteten er kjempebra. Så igjen, som Jimmy Hat, har jeg aldri vært i stand til å sammenligne den med de andre modellene.
Al jeg kan si er, jeg bruker mitt for digital bildebehandling og jeg var imponert over at 10 minutter etter at jeg installerte mitt gikk jeg ut og fikk en ny en ... Min System: Willy Wonka's Mangekantsmål Factory
|
![]() |
|
| Hugseliste |
Lignende Tråder | ||||
| Tråd | Tråd startet | Forum | Svar | Siste innlegg |
| Harddrive Feil på Bootup - "Disk Error" "Trykk en tast for å starte" | ashaiba | General Hardware Chat | 6 | 13 mars 2009 15:56 |
| Samsung Spinpoint "Quiet Mode" Aam | kevmarshall | Drivere og flyttbare medier | 2 | 4 mai 2008 04:36 |
| VGA signal fra Laptop vil ikke registrere deg på Samsung 32 "HD LCD TV | philthomas | Bærbare datamaskiner, mobiltelefoner og PDAer | 2 | 2 mars 2008 08:07 |
| Laptop starter ikke opp, "syntaks" eller "disk error". | aechain | Windows-operativsystemer | 5 | 24 januar 2008 15:45 |
| Thread Tools | |
| |