![]() |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Funderar du på att köpa en ny TFT, större och bättre spec än min nuvarande 19 "Hanns-G. Jag hoppas att få en 22 "TFT, och den nya Samsung sten sortiment har fångat min uppmärksamhet, de ser gooooorgeous ![]() ![]() Omkring 200 £ ~, 2ms, 1000:1, DVI, 1680x1050 @ 75hrz. Jag har hittat följande tre och om någon som har stor kunskap om monitorer skulle vilja kasta sina synpunkter får du gärna, så jag behöver lite mer råd att fatta ett beslut: Samsung SM226BW monteras på väggen, 3000:1 ratio, 2MS svar men inte så flashiga ser som de andra två. Samsung SM2232BW Absolutely stunning looks, 3000:1 ratio, 2MS svar men ... inga dåliga lol Samsung SM2032MW HDTV, ser bäst ut av de låga, men bara 1000:1 förhållandet och bara 20 ". Skulle kontrast och storlek vara en bra kompromiss för den fantastiska utseende och HDTV förmåga?
|
| |||
| |||
| Tja Jag har en 226BW. Its an awesome skärm, kan jag rekommendera helt, men jag har aldrig sett någon av de andra två så jag kan inte döma dem. En sak jag kan säga är dock att 3000:1 kontrastförhållande uppnås genom dynamisk Bildförbättring saker, som många människor inte tycker om och som verkar vara frånvarande från 2032MW därför ge den ett lägre "maximal" kontrast betyg. Edit: Sorry Gravedigging här, inte fånga ålder tråd först: p |
|
| |||
| |||
| No worries mate, jag tror jag är inställt på att få en HDTV, vilket skulle leda mig till den 3: e val jag valde, men inte förrän jag får min nya rigg sorterat! Skål för rekommendationen ändå.
__________________ Woah! Du har hittat min hemliga meningen! lol, n00b. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Ny på forumet så jag först nu såg slitbanan. Anyway jag fick SM2232BW och jag håller med om att det ser fantastisk. Bildkvaliteten är awesome. Då igen, precis som Jimmy Hat, har jag aldrig kunnat jämföra den med andra modeller.
Al jag kan säga är, jag använder min för digital bildbehandling och jag var imponerad av att 10 minuter efter att jag installerat min gick jag ut och fick en andra ... Mitt System: Willy Wonka är Polygoninriktning Factory
|
![]() |
|
| Komihåglista |
Liknande Trådar | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Senaste Inlägg |
| Hårddisk Fel om uppstart - "Disk Error" "Tryck på valfri tangent för att starta" | ashaiba | General Hardware Chat | 6 | 13 mars 2009 15:56 |
| Samsung SpinPoint "tyst läge" AAM | kevmarshall | Drives & Removable Media | 2 | 4 maj 2008 04:36 |
| VGA-signal från Laptop kommer inte registrera Samsung 32 "HD LCD TV | philthomas | Bärbara datorer, Mobiler & handdatorer | 2 | 2 mars 2008 08:07 |
| Bärbar dator inte startar, "syntax" eller "disk error". | aechain | Windows-operativsystem | 5 | 24 januari 2008 15:45 |
| Thread Tools | |
| |