mindre egenkapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Hardware > Grafikkort & Monitors

Register

2ms vs 5ms

Reply

Thread Tools
Old 16 juli 2008, 11:09
Medlem Gruppen

Default 2ms vs 5ms

Hvor stor en forskel, hvis nogen overhovedet kan du fortælle mellem disse to? Jeg glæder mig på at få en ny skærm til gaming.
Old 16 juli 2008, 13:27
Donor-Gruppen

Default 2ms vs 5ms

Hvor hurtigt er dit svar? 5ms = 1 / 200 sek, bedre end 200fps. Planlægger du om denne form for frame rate?

Old 16 juli 2008, 16:01
Donor-Gruppen

Default 2ms vs 5ms

2ms = 500Hz opdateringshastighed
5ms = 200 Hz opdateringshastighed

Men vær opmærksom på, at ikke alle virksomheder måle den tid ligeligt, Nogle måle tiden mellem sort og hvid og andre måle tiden mellem grå - grå eller foranstaltning, grå og en anden farve. Den 2ms er ofte en lille smule flere penge, fordi de opdateringshastigheden er hurtigere, men medmindre din til high definition-spil og dvd'er, så du should'nt mærke nogen forskel mellem 5 ms og 2 ms giver du vælger en anstændig mærke, min personlige fav er samsung, jeg få denne skærm http://www.overclockers.co.uk/showpr...odid=MO-062-SA når jeg nogensinde kan få fat en ven med et kreditkort: P whats dit budget?
Old 16 juli 2008, 21:47
Medlem Gruppen

Default 2ms vs 5ms

Yeah Kano Jeg bemærkede, at overvåge og samtidig se .... im meste i fps spil som Medal of Honor, Call of Duty og Battlefield .... jeg vil gerne holde det under $ 200, men er lidt fleksibel med.
Old 16 juli 2008, 22:52
Donor-Gruppen

Default 2ms vs 5ms

bedste bud ville være at gå ind i din nærmeste computer butik og spørge dem, også denne måde kan du tjekke for døde pixles og ting der og derefter.
Old 17 juli 2008, 23:46
Medlem Gruppen

Default 2ms vs 5ms

500Hz opdateringshastighed!
vores moniter har en 60 Hz opdateringshastighed
Old 18 juli 2008, 16:03
Redaktør Gruppen

Default 2ms vs 5ms

Mine øjne kan ikke se nogen forskel

Mit system: Eclipse

Processor (s):
Intel C2D E7200 OC'd @ 3.6Ghz
Bundkort:
Asus P5Q Pro
RAM Hukommelse:
OCZ 8GB 800 MHz
Grafikkort (r):
Saphire Radeon 4850
Lydkort:
Ombord
Harddisk (e):
Langt
Optisk drev (r):
Sony al cheapo en.
Sag / PSU:
Antec tre hundrede
Køling:
Arctic Cooler 7 Pro, 3 tilfælde fans.
Network / Internet:
Titan ADSL
Monitor (s):
Dual 19 "LCD
Operating System (s):
XP SP3
Reply

Register

Bogmærker
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.

Annoncenetværk baseret på bytteøkonomi ® Copyright © 2000 - 2009 Jelsoft Enterprises Ltd SEO ved vBSEO © 2009, websteds egnethed til webcrawling, Inc.