![]() |
|
| |||
| |||
| Hvor stor en forskel, hvis nogen overhovedet kan du fortælle mellem disse to? Jeg glæder mig på at få en ny skærm til gaming. |
|
| |||
| |||
| Hvor hurtigt er dit svar? 5ms = 1 / 200 sek, bedre end 200fps. Planlægger du om denne form for frame rate?
__________________ Jeg tror jeg er en signatur, derfor jeg eksisterer! Jeg tror, at en højere bliver er mig som en signatur ... |
|
| |||
| |||
| 2ms = 500Hz opdateringshastighed 5ms = 200 Hz opdateringshastighed Men vær opmærksom på, at ikke alle virksomheder måle den tid ligeligt, Nogle måle tiden mellem sort og hvid og andre måle tiden mellem grå - grå eller foranstaltning, grå og en anden farve. Den 2ms er ofte en lille smule flere penge, fordi de opdateringshastigheden er hurtigere, men medmindre din til high definition-spil og dvd'er, så du should'nt mærke nogen forskel mellem 5 ms og 2 ms giver du vælger en anstændig mærke, min personlige fav er samsung, jeg få denne skærm http://www.overclockers.co.uk/showpr...odid=MO-062-SA når jeg nogensinde kan få fat en ven med et kreditkort: P whats dit budget? |
|
| |||
| |||
| Yeah Kano Jeg bemærkede, at overvåge og samtidig se .... im meste i fps spil som Medal of Honor, Call of Duty og Battlefield .... jeg vil gerne holde det under $ 200, men er lidt fleksibel med. |
|
| |||
| |||
| bedste bud ville være at gå ind i din nærmeste computer butik og spørge dem, også denne måde kan du tjekke for døde pixles og ting der og derefter. |
|
| |||
| |||
| 500Hz opdateringshastighed! vores moniter har en 60 Hz opdateringshastighed |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Mine øjne kan ikke se nogen forskel