![]() |
|
| |||
| |||
| Hoe groot een verschil zo daar al kan je vertellen tussen deze twee? Ik kijk naar een nieuwe monitor voor gaming. |
|
| |||
| |||
| Hoe snel zijn je reacties? 5ms = 1 / 200 sec, beter dan 200fps. Bent u van plan op dat soort frame rate?
__________________ Ik denk dat ik een handtekening, dus ik besta! Ik denk dat een hoger is heeft mij als een handtekening ... |
|
| |||
| |||
| 2ms = 500hz refresh rate 5ms = 200Hz refresh rate Maar wees u ervan bewust dat niet alle bedrijven meten van de tijd gelijk, dat er een zekere mate de tijd tussen zwart en wit en anderen meten van de tijd tussen grijs - grijs of maatregel grijs en een andere kleur. De 2ms is vaak een beetje meer geld, omdat de refresh rate is sneller, maar tenzij je in hoge def games en dvd's kunt u should'nt eventuele verschil tussen 5 ms en 2 ms u kiezen voor een fatsoenlijk merk, mijn persoonlijke fav is Samsung, Ik krijg deze monitor http://www.overclockers.co.uk/showpr...odid=MO-062-SA als ik ooit kan krijgen uit een vriend met een creditcard: P Wat is uw budget? |
|
| |||
| |||
| Ja Kano ik gemerkt dat terwijl de monitor kijken .... im meestal in fps games als Medal of Honor, Call of Duty en slagveld .... Ik wil graag op de hoogte te houden onder de $ 200, maar ben een beetje flexibel zijn. |
|
| |||
| |||
| beste weddenschap zou gaan in uw dichtstbijzijnde computer opslaan en zij hen vraagt, ook deze manier kunt u controleren op dode pixles enzo daar en dan. |
|
| |||
| |||
| 500hz refresh rate! onze moniter heeft een 60Hz refresh rate |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Mijn ogen kunnen niet vertellen geen verschil