mindre egenkapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Hardware > Kabinetter & Skjermer

Register

2ms vs 5ms

Reply

Thread Tools
Old 16 juli 2008, 11:09
Medlem Group

Default 2ms vs 5ms

Hvor stort av en forskjell hvis noen i det hele tatt kan du fortelle mellom disse to? Jeg ser på å få en ny skjerm for spill.
Old 16 juli 2008, 13:27
Donor Group

Default 2ms vs 5ms

Hvor raskt er ditt svar? 5ms = 1 / 200 sekund bedre enn 200fps. Har dere planer om den slags Rammehastigheten?

Old 16 juli 2008, 16:01
Donor Group

Default 2ms vs 5ms

2ms = 500hz oppdateringsfrekvensen
5ms = 200hz oppdateringsfrekvensen

Men vær oppmerksom på at ikke alle selskapene måle tid likt, Noen måle tiden mellom svart og hvit og andre måle tiden mellom grått - grå eller måle grå og en annen farge. Den 2ms er ofte litt mer penger fordi oppdateringsfrekvensen er raskere, men med mindre i high def spill og DVDer du should'nt merke noen forskjell på 5 ms og 2 ms gi deg velge en anstendig merke, min personlig fav er Samsung, jeg får denne skjermen http://www.overclockers.co.uk/showpr...odid=MO-062-SA når noen jeg kan få tak i en venn med et kredittkort: P hva budsjettet?
Old 16 juli 2008, 21:47
Medlem Group

Default 2ms vs 5ms

Ja Kano jeg merke til at skjermen mens du leter .... im meste i FPS spill som Medal of Honor, Call of Duty og slagmarken .... Jeg ønsker å holde det under $ 200, men er en lite fleksibel med det.
Old 16 juli 2008, 22:52
Donor Group

Default 2ms vs 5ms

beste alternativet ville være å gå inn i nærmeste datamaskin store og ber dem, også på denne måten kan du sjekke for døde pixles og sånt der og da.
Old 17 juli 2008, 23:46
Medlem Group

Default 2ms vs 5ms

500hz oppdateringsfrekvensen!
våre moniter har 60Hz oppdateringsfrekvens
Old 18 juli 2008, 16:03
Moderator Group

Default 2ms vs 5ms

Mine øyne kan ikke si ingen forskjell

Min System: Eclipse

Prosessor (er):
Intel C2D E7200 OC'd @ 3.6Ghz
Hovedkort:
Asus P5Q Pro
RAM-minne:
OCZ 8GB 800Mhz
Graphics Card (s):
Saphire Radeon 4850
Lydkort:
Onboard
Harddisk (er):
Store
Optisk stasjon (er):
Sony al cheapo en.
Case / PSU:
Antec Three Hundred
Cooling:
Arctic Cooler 7 Pro, 3 tilfelle fans.
Nettverk / Internett:
Titan ADSL
Skjerm (er):
Dual 19 "LCD
Operating System (s):
XP SP3
Reply

Register
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.