![]() |
|
| |||
| |||
| Hvor stort av en forskjell hvis noen i det hele tatt kan du fortelle mellom disse to? Jeg ser på å få en ny skjerm for spill. |
|
| |||
| |||
| Hvor raskt er ditt svar? 5ms = 1 / 200 sekund bedre enn 200fps. Har dere planer om den slags Rammehastigheten?
__________________ Jeg tror jeg er en signatur derfor jeg eksisterer! Jeg tror en høyere som har meg som en signatur ... |
|
| |||
| |||
| 2ms = 500hz oppdateringsfrekvensen 5ms = 200hz oppdateringsfrekvensen Men vær oppmerksom på at ikke alle selskapene måle tid likt, Noen måle tiden mellom svart og hvit og andre måle tiden mellom grått - grå eller måle grå og en annen farge. Den 2ms er ofte litt mer penger fordi oppdateringsfrekvensen er raskere, men med mindre i high def spill og DVDer du should'nt merke noen forskjell på 5 ms og 2 ms gi deg velge en anstendig merke, min personlig fav er Samsung, jeg får denne skjermen http://www.overclockers.co.uk/showpr...odid=MO-062-SA når noen jeg kan få tak i en venn med et kredittkort: P hva budsjettet? |
|
| |||
| |||
| Ja Kano jeg merke til at skjermen mens du leter .... im meste i FPS spill som Medal of Honor, Call of Duty og slagmarken .... Jeg ønsker å holde det under $ 200, men er en lite fleksibel med det. |
|
| |||
| |||
| beste alternativet ville være å gå inn i nærmeste datamaskin store og ber dem, også på denne måten kan du sjekke for døde pixles og sånt der og da. |
|
| |||
| |||
| 500hz oppdateringsfrekvensen! våre moniter har 60Hz oppdateringsfrekvens |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Mine øyne kan ikke si ingen forskjell