![]() |
|
| |||
| |||
| Hur stor skillnad om någon alls kan du berätta mellan dessa två? Jag ser till att få en ny monitor för spel. |
|
| |||
| |||
| Hur snabbt är ditt svar? 5ms = 1 / 200 sek, bättre än 200fps. Planerar du på den sortens bildhastighet?
__________________ Jag tror att jag är en signatur därför jag finns! Jag tror att en högre som har mig som en signatur ... |
|
| |||
| |||
| 2ms = 500Hz uppdateringsfrekvens 5ms = 200Hz uppdateringsfrekvens Men tänk på att inte alla företag mäter tid rättvist, Some mäta tiden mellan svart och vitt och andra mäta tiden mellan grå - grå eller åtgärd grå och en annan färg. Den 2ms är ofta lite mer pengar eftersom uppdateringsfrekvensen är snabbare, men om inte i HD-spel och DVD-skivor du should'nt märka någon skillnad mellan 5 ms och 2 ms ge dig välja en anständig varumärke, mina personliga favoriter är Samsung, jag får det här monitor http://www.overclockers.co.uk/showpr...odid=MO-062-SA när jag någonsin kan få tag bort en vän med ett kreditkort: P whats din budget? |
|
| |||
| |||
| Yeah Kano Jag märkte att övervaka medan du tittar .... im mestadels i fps spel som Medal of Honor, Call of Duty och Battlefield .... jag vill hålla den under 200 $, men jag är lite flexibel med det. |
|
| |||
| |||
| bästa insats skulle vara att gå till närmaste datorbutik och fråga dem, även detta sätt kan du söka efter döda pixlar och sånt där och då. |
|
| |||
| |||
| 500Hz uppdateringshastighet! vår moniter har en 60Hz uppdateringsfrekvens |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Mina ögon kan inte säga ingen skillnad