![]() |
|
| |||
| |||
| Ok, så jeg er bare om at få mit andet overvåge mit nuværende primære skærm er en Dell 24 "1920x1200 og mit andet vil være en 22" 1680x1050, og jeg tænkte, om jeg får en anden skærm (22 "1680x1050) hvordan vil jeg slutte den op Jeg fik en SLI compatibly bundkort 8800GTS (2 DVI-porte) Vil jeg nee et andet grafikkort? eller er der en anden måde (jeg vil hellere have 3 in sync og købe en anden GC derefter en ud af sync, og ingen anden GC) og hvad er mine muligheder for dem, jeg ved, at jeg kan have stretch-skærmen, men jeg dont tror det vil se ud til gode på en 22 --- 24 --- 24 tak for hjælp på forhånd |
|
| |||
| |||
| Nå kan du få en anden 8800gts i SLI eller Matrox dualhead2go. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Hvilke OS er du?
"Jeg elskede P182 så meget, at når min kone's system blev alle støjende og havde brug for alle former for rengøring, jeg købte hende en. Og når jeg havde en kat, jeg købte en P182. De P182 er ikke en kat per se, men det er stadig et glimrende køb. " Mit system: 日夏子
|
|
| |||
| |||
| 64 bit vista ulitmate |
|
| |||
| |||
| Hvis du har et andet PCI-E slot du kan smide en 8300GS eller noget derinde og køre en anden to skærme. Hvis ikke, skal du gå tilbage til XP eller frem til 7 fordi Vista ikke understøtter heterogene drivere.
__________________ "Jeg elskede P182 så meget, at når min kone's system blev alle støjende og havde brug for alle former for rengøring, jeg købte hende en. Og når jeg havde en kat, jeg købte en P182. De P182 er ikke en kat per se, men det er stadig et glimrende køb. " |