![]() |
| |||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Ok joten olen juuri saan toisen monitoritien minun nykyisestä päätyöstä monitori Dell 24 "1920x1200 ja minun toinen on 22" 1680x1050 ja ihmettelin, jos saan toisen seurata (22 "1680x1050) Miten liitä se ylös Sain SLI compatibly emolevy 8800GTS (2 DVI-porttia) Voiko i nee toinen näytönohjain? tai jollakin toisella tavalla (haluaisin mieluummin 3 synkronoituna ja ostaa toisen GC sitten yksi pois sync eikä toinen GC) ja mikä on minun vaihtoehtoja niille Tiedän, että minulla voi olla venyttää näytön mutta i dont ajatella se näyttää hyvää on 22 --- 24 --- 24 kiitos avusta etukäteen |
|
| |||
| |||
| No saat toisen 8800gts vuonna SLI tai Matrox dualhead2go. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Mitä OS olet näkyä?
"I loved että P182 niin paljon, että kun vaimoni järjestelmä oli meluisa ja tarvitaan kaikenlaisia puhdistus, ostin hänelle yksi. Sitten, kun halusin kissaa, ostin P182. The P182 ei ole kissan sinänsä mutta se on silti erinomainen ostaa. " My System: 日夏子
|
|
| |||
| |||
| 64 bittinen vista ulitmate |
|
| |||
| |||
| Jos sinulla on toinen PCI-E slot voit heittää 8300GS tai jotain sinne ja suorittaa toisen kaksi monitoria. Jos ei, sinun täytyy mennä takaisin XP tai toimitettava 7 koska Vista ei tue heterogeeninen kuljettajia.
__________________ "I loved että P182 niin paljon, että kun vaimoni järjestelmä oli meluisa ja tarvitaan kaikenlaisia puhdistus, ostin hänelle yksi. Sitten, kun halusin kissaa, ostin P182. The P182 ei ole kissan sinänsä mutta se on silti erinomainen ostaa. " |
![]() |
|
| Kirjanmerkit |
Samanlaisia Threads | ||||
| Kierre | Thread Starter | Forum | Vastaukset | Last Post |
| Kolme Näytöt | bdadavies | Graphics Cards & Näytöt | 5 | 17 marraskuu 2009 17:03 |
| Käyttämällä kaksoismonitoreja | chefjimmy | Graphics Cards & Näytöt | 8 | 12. Jan 2009 16:33 |
| Mitkä ovat parhaat monitorit | Buchanan | Graphics Cards & Näytöt | 22 | 20th Apr 2008 20:13 |
| Kaksi monitoria apua? | KanoakaVirus | Graphics Cards & Näytöt | 7 | 29th Mar 2008 16:58 |
| Kaksi monitoria yhdessä tietokoneessa. Onko se mahdollista? | marcusallon | Graphics Cards & Näytöt | 1 | 23. Maaliskuu 2007 04:06 |
| Thread Tools | |
| |