![]() |
|
| |||
| |||
| Ok, dus ik ben alleen maar over om mijn tweede monitor mijn huidige grote monitor is een dell 24 "1920x1200 en mijn tweede zal een 22" 1680x1050, en ik vroeg me af of ik een andere monitor (22 "1680x1050) Hoe zal ik sluit het omhoog Ik heb een SLI moederbord compatibly 8800GTS (2 DVI-poorten) Zal ik nee een andere grafische kaart? of is er een andere manier (ik zou liever hebben 3 synchroon en koop een andere GC vervolgens een van de synchronisatie en geen tweede GC) en wat mijn opties voor hen Ik weet dat ik kan strekken scherm maar ik denk niet dat hij zal kijken naar goed op een 22 --- 24 --- 24 dank voor hulp bij het voorschot |
|
| |||
| |||
| Wel kunt u een andere 8800GTS in SLI of de Matrox dualhead2go. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Welk besturingssysteem gebruikt u?
"Ik hield van de P182 zo dat, wanneer mijn vrouw was al luidruchtig en nodig alle soorten reiniging, kocht ik haar een. En toen wilde ik een kat, ik kocht een P182. De P182 is niet per se een kat, maar het is nog steeds een uitstekende kopen. " Mijn Systeem: 日夏子
|
|
| |||
| |||
| 64-bits Vista ulitmate |
|
| |||
| |||
| Als u nog een PCI-E slot gooi je een 8300GS of iets in en er lopen nog twee monitoren. Zo niet, dan moet je teruggaan naar XP of vooruit tot en met 7 want Vista biedt geen ondersteuning voor heterogene chauffeurs.
__________________ "Ik hield van de P182 zo dat, wanneer mijn vrouw was al luidruchtig en nodig alle soorten reiniging, kocht ik haar een. En toen wilde ik een kat, ik kocht een P182. De P182 is niet per se een kat, maar het is nog steeds een uitstekende kopen. " |