![]() |
|
| |||
| |||
| Ok så er jeg bare om å få min andre overvåke dagens viktigste skjerm er en Dell 24 "1920x1200 og min andre vil være en 22" 1680x1050 og jeg lurte på om jeg får en annen skjerm (22 "1680x1050) Hvordan vil jeg koble den opp Jeg fikk en SLI compatibly hovedkort 8800GTS (2 DVI porter) Vil jeg trenger et annet skjermkort? eller er det en annen måte (Jeg vil heller ha 3 i synk og kjøpe en ny GC deretter én av sync og ingen andre GC) og hva er mitt valg for dem jeg vet at jeg kan strekke skjermen, men jeg dont overveie det ser til gode på en 22 --- 24 --- 24 takk for hjelpen på forhånd |
|
| |||
| |||
| Vel du kan få en annen 8800gts i SLI eller Matrox dualhead2go. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Hva OS er du?
"Jeg elsket P182 så mye at når kona system var bråkete og trengte all slags rengjøring, jeg kjøpte henne en. Da jeg ønsket en katt, jeg kjøpte en P182. The P182 er ikke en katt per se, men det er fremdeles et utmerket kjøp. Min System: 日夏子
|
|
| |||
| |||
| 64 bit vista ulitmate |
|
| |||
| |||
| Hvis du har et annet PCI-E slot du kan kaste en 8300GS eller noe i det og kjøre ytterligere to skjermer. Hvis ikke, må du gå tilbake til XP eller videresender til 7 fordi Vista ikke støtter heterogene drivere.
__________________ "Jeg elsket P182 så mye at når kona system var bråkete og trengte all slags rengjøring, jeg kjøpte henne en. Da jeg ønsket en katt, jeg kjøpte en P182. The P182 er ikke en katt per se, men det er fremdeles et utmerket kjøp. |