![]() |
|
|
|||
|
|||
|
Ok så jag är bara om att få mitt andra övervaka min nuvarande stora bildskärmen är en Dell 24 "1920x1200 och mina andra en kommer att vara en 22" 1680x1050 och jag undrar om jag får en annan bildskärm (22 "1680x1050) Hur skall jag koppla in den upp
Jag har en SLI compatibly moderkort 8800GTS (2 DVI-portar) Kommer jag att nee ett annat grafikkort? eller finns det något annat sätt (jag hellre skulle vilja ha 3 synkroniserat och köpa en ny GC då en ur synk och inga andra GC) och vad är mitt alternativ för dem jag vet att jag kan ha stretch skärmen men jag dont tror att det kommer att se bra ut på en 22 --- 24 --- 24 tack för hjälp på förhand |
|
|
|||
|
|||
|
Jo du kan få en annan 8800gts i sli eller Matrox dualhead2go.
|
|
|
||||||||||||
|
||||||||||||
|
Vilket OS ska du köra?
"Jag älskade P182 så mycket att när min fru: s system var alla bullriga och som behövs för alla typer av städning, jag köpte henne en. Sedan, när jag ville ha en katt, jag köpte ett P182. De P182 är inte en katt i sig, men det är fortfarande ett utmärkt köp. "
Mitt System: 日夏子
|
|
|
|||
|
|||
|
64-bitars vista ulitmate
|
|
|
|||
|
|||
|
Om du har en annan PCI-E slot du kan kasta ett 8300GS eller något i det och köra ytterligare två skärmar.
Om inte, måste du gå tillbaka till XP eller framåt till 7 eftersom Vista inte har stöd för olika förare.
"Jag älskade P182 så mycket att när min fru: s system var alla bullriga och som behövs för alla typer av städning, jag köpte henne en. Sedan, när jag ville ha en katt, jag köpte ett P182. De P182 är inte en katt i sig, men det är fortfarande ett utmärkt köp. "
|