![]() |
|
| |||
| |||
| Med mit nylige bygge Jeg købte 1 Ati 4870. Jeg begyndte med at bruge en 20 "skærm og tingene så stor, men for at spare på plads på mit skrivebord jeg valgt at ændre min skærm til 32" HDTV, som er monteret på min væg. Kvaliteten er fantastisk, men for ting såsom tekst og normal brug er det temmelig vanskeligt. Mit vigtigste spørgsmål er, vil du anbefale at få En anden 4870 eller at få en mindre, én skærm? Begge muligheder er omkring $ 200 - $ 250, men ville en anden 4.870 stigning beslutning om en større skærm alt det meget? |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Du kan ikke øge beslutning om overvåge ud over sit maksimale res.
"Jeg elskede P182 så meget, at når min kone's system blev alle støjende og havde brug for alle former for rengøring, jeg købte hende en. Og når jeg havde en kat, jeg købte en P182. De P182 er ikke en kat per se, men det er stadig et glimrende køb. " Mit system: 日夏子
|
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| I 4870 kan køre to uafhængige skærme, du næppe brug for en anden.
De 32 "HDTV's give dig 1366x768, er det ikke overraskende, du squinting til at udfærdige tekst på det. Hvor meget plads har en 20 "TFT skærm tage på et skrivebord? 9" med 7 "? Du kan have at køre 1600x1200 tekst mens HDTV viser Sky Sports gennem samme 4870. Hvis enten irriterer dig, kan du slukke at overvåge . Det lyder for mig som du har alle de kit, alt hvad du behøver er at beslutte skrivebordet er ikke rodet af fodaftryk på monitoren. jeg limet pen indehavere og kontorartikler rydder til minen, er det næsten nyttige. Hvis du holder læse teksten fra seks fødder din eyes'll drop out. Mit system: Tim
|
|
| |||
| |||
| Jeg mente beslutning som en løs sigt for "grafik kvalitet". Hvad ville du gøre i denne situation bedst maksimere denne systemer grafik output. Få en mindre skærm, eller få en anden 4870? De 20 "skærm var en ældre, temmelig store LCD-skærm, der siden har udviklet sig. Jeg forsøgte at dobbelt skærm, når jeg først bygget systemet. Medmindre ATI foretages en opdatering, den 4870 ikke understøtter dobbelt skærm. (ITS snarere 4870's nuværende chauffører, eller at kombineret med vista 64 bit.) |
|
| |||
| |||
| Alle kort på markedet i dag støtte dobbelt skærm. Jeg ville købe en af de 21,5 "1920x1080 paneler.
__________________ "Jeg elskede P182 så meget, at når min kone's system blev alle støjende og havde brug for alle former for rengøring, jeg købte hende en. Og når jeg havde en kat, jeg købte en P182. De P182 er ikke en kat per se, men det er stadig et glimrende køb. " |
|
| |||
| |||
| Jeg ved, at de støtter dem. Den nuværende (muligvis blevet opdateret siden jeg sidst forsøgte at dobbelt skærm) driver til 4870 havde problemer med dobbelt skærm og hvis nogen havde dobbelt skærm kører det ville handle, som om grafikdriver aldrig blev installeret. Jeg vil prøve og se om de stadig har dette problem. |
![]() |
|
| Bogmærker |
Lignende Tråde | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Last Post |
| Rådgivning om Performing "transplantation" Compaq V5000 | tvdoctor | Laptops, Mobiles & PDA'er | 2 | 11 marts 2009 09:01 |
| 20 "- 22" LCD HDTV Which one? | xactly | Grafikkort & Monitors | 5 | 18th Dec 2008 11:22 |
| "Intet signal" på skærmen. Please help | Rapolyne | General Hardware Chat | 14 | 1st Dec 2008 13:08 |
| HDTV vil sorte når det bruges som 2. Monitor | SurferOWaves | Grafikkort & Monitors | 2 | 9. nov 2008 06:25 |
| Behov for rådgivning på en skærm. | banjo7 | Grafikkort & Monitors | 1 | 30 december 2007 11:28 |
| Thread Tools | |
| |