![]() |
| |||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Minun viime rakentaa Ostin 1 Ati 4870. Aloin käyttämällä 20 "monitori ja tilanne näytti upealta, vaan säästää tilaa minun desk I päätti vaihtaa seuraa, että 32" HDTV että on asennettu minun seinälle. Laatu on suuri, mutta asioista, kuten teksti-ja normaali käyttö on melko vaikeaa. Kysymykseni on, voitteko suositella saada nother 4870 tai saada pienempiä, yhden seurata? Molemmat vaihtoehdot ovat noin $ 200 - $ 250, mutta toinen 4870 kasvu päätöslauselma suuremman seurata kaikkia niin paljon? |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Et voi lisätä päätöslauselma monitorin ulkopuolella suurimpaan res.
"I loved että P182 niin paljon, että kun vaimoni järjestelmä oli meluisa ja tarvitaan kaikenlaisia puhdistus, ostin hänelle yksi. Sitten, kun halusin kissaa, ostin P182. The P182 ei ole kissan sinänsä mutta se on silti erinomainen ostaa. " My System: 日夏子
|
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| The 4870 voidaan suorittaa kahden riippumattoman näyttää, sinun tuskin tarvitsee toisen.
32 "HDTV: n antaa sinulle 1366x768, se ei ole yllättävää, olet squinting luvan laatia tekstin sitä. Paljonko tilaa ei 20 "TFT-näyttö ottaa työpöytä? 9" 7 "? Voit että käynnissä 1600x1200 teksti kun HDTV näkyy Sky Sports kautta samaan 4870. Jos jompikumpi harmittaa, voit virta, jotka valvovat . Se kuulostaa minusta teidän on kaikki testipakkaus, kaikki mitä tarvitset on päättää työpöydälle ei tukkima jonka jalanjälki monitori. Olen liimattu kynä haltijoille ja toimisto tidies miinoja, se on melkein hyödyllinen. Jos pidät käsittelyn teksti kuusi jalkaa teidän eyes'll pudota pois. My System: Tim
|
|
| |||
| |||
| Tarkoitin päätöslauselman löyhä termi "grafiikan laatu". Mitä haluat tehdä tässä tilanteessa paras maksimoida tämän järjestelmien grafiikka tuotos. Hanki pienempiä seurata tai saada toisen 4870? 20 "monitori oli vanhempi, melko suuri LCD-näyttö, että on sittemmin muuttunut. Yritin kaksoiskäyttöä seurata, kun ensimmäisen kerran pidin rakennettu järjestelmä. Ellei ATI tehnyt päivityksen, 4870 ei tue kaksoismonitoreja. (Sen pikemminkin 4870 nykyisen ajurit, tai että yhdistettynä vista 64 bit.) |
|
| |||
| |||
| Kaikki kortit markkinoille tänään tukea kaksi monitoria. Haluaisin ostaa jonkin 21.5 "1920x1080 paneelit.
__________________ "I loved että P182 niin paljon, että kun vaimoni järjestelmä oli meluisa ja tarvitaan kaikenlaisia puhdistus, ostin hänelle yksi. Sitten, kun halusin kissaa, ostin P182. The P182 ei ole kissan sinänsä mutta se on silti erinomainen ostaa. " |
|
| |||
| |||
| Tiedän, että ne tukevat niitä. Nykyinen (ehkä on päivitetty koska olen viimeksi yritti kaksoiskäyttöä seurata)-ohjain, että 4870 oli kysymyksiä kaksoismonitoreja ja jos joku olisi kaksoismonitoreja käynnissä se toimii, jos grafiikka kuljettaja ei koskaan asennettu. I'll kokeilla ja nähdä, jos he ovat vielä ottaa tässä asiassa. |
![]() |
|
| Kirjanmerkit |
Samanlaisia Threads | ||||
| Kierre | Thread Starter | Forum | Vastaukset | Last Post |
| Kaikki ASIANTUNTIJOIDEN Suorittavat "siirtoleikkauksen" Compaq V5000 | tvdoctor | Kannettavien tietokoneiden, matkapuhelinten ja PDA-laitteet | 2 | 11. Maaliskuu 2009 09:01 |
| 20 "- 22" LCD HDTV Kumpi? | xactly | Graphics Cards & Näytöt | 5 | 18. Joulukuu 2008 11:22 |
| "No signal" on valvoa. Ole hyvä ja auta | Rapolyne | Rautatavaran Chat | 14 | 1. joulukuu 2008 13:08 |
| HDTV menee mustaksi kun sitä käytetään 2. Monitor | SurferOWaves | Graphics Cards & Näytöt | 2 | 9. marraskuu 2008 06:25 |
| Tarvitsevat neuvoja näyttöinä. | banjo7 | Graphics Cards & Näytöt | 1 | 30 Dec 2007 11:28 |
| Thread Tools | |
| |