![]() |
|
| |||
| |||
| Hi guys, som alle ved ive købt et nyt grafikkort, men når jeg spiller et spil i ca 10-15 min det overheats og jeg er nødt til at genstarte min computer im kører spil på 1280 res og ive sæt blæseren til automatisk, og det stadig holder på overophedning . er det normale, hvad jeg gør forkert?!? |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Indstil fan til faste 50% eller højere.
"Jeg elskede P182 så meget, at når min kone's system blev alle støjende og havde brug for alle former for rengøring, jeg købte hende en. Og når jeg havde en kat, jeg købte en P182. De P182 er ikke en kat per se, men det er stadig et glimrende køb. " Mit system: 日夏子
|
|
| |||
| |||
| stadig en overophedning, jeg tror sin fordi ive fik ingen omstændigheder fans eller exghaust fans??? tror du sin buste coz det holder styrter ned 10 min i et spil, og jeg er nødt til at genstarte pc |
|
| |||
| |||
| Du har ingen fans på computeren som helst ud over CPU'en og grafikkortet? Er din sag en kæmpe træ boks eller sådan noget?
__________________ "Jeg elskede P182 så meget, at når min kone's system blev alle støjende og havde brug for alle former for rengøring, jeg købte hende en. Og når jeg havde en kat, jeg købte en P182. De P182 er ikke en kat per se, men det er stadig et glimrende køb. " |
|
| |||
| |||
| ive sat i mit tilfælde 4 tilfælde fans, og jeg har åbne side panel og ca 10 min i spillet ikke engang, at det genstarter selv?!?! |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Hvad er temp det er at nå? Jeg har lige købt et ATI HD4670 og det var at nå næsten 100c i spil, kan du prøve at købe en PCI udstødningsgas fan, som vil tage alle de skadelige varm luft inde i din sag. Jeg købte en til £ 3,99, og det var utroligt, hvor meget varm luft, det var udarbejdelsen ud.
Du kan have en dårlig kortet bare, miner var dårlige, så jeg vekslede det for en Nvidia-kort i stedet. Har du en god nok PSU forårsage Jeg fik at vide, at også kunne gøre dit kort sigt meget varmere end hvad dens ment til at toppe på. Hvis din PSU er mangel eller har et lavt strømstyrken dette kunne have en vis afftect måske. Hvad er din computer spec? Også sine gode hvis når du får ny hardware til at gøre en komplet geninstallation af o / s, dont know, hvis det ikke hjælper noget som helst, men hvis du havnt fik stor ting på din computer til backup, og du kan geninstallere everyting tilbage samme måde var det på under en time, så der kunne være værd et skud også. forsøge reseating kortet, dont gøre dette, hvis du ikke ved, hvordan også bedre at have en anti statisk håndled gjorden hvis din gå inde i din pc sag overhovedet. reseat det, hvis du kan, skal du sørge for at have alle de opdaterede drivere og chipset drivere til dit bundkort, kan du prøve at køre et spil, mens du har den side af din sag åbnes. Sørg for, at din CPU fan virker. hvis intet værker og dets stadig ikke, så kan kortet er defekt eller måske din strømforsyning. prøve at køre RivaTuner og indstille en profil for blæserhastighed til at køre på 100% og måske lidt lavere din GPU & hukommelse ure på dit kort et par%. hvad kortet gjorde du har før? var den samme strømforsyning kører det OK? Mit system: Fred
|
|
| |||
| |||
| ive fik en Tagan 530w PSU, mit bundkort er et gigabyte GAK8n Fordele SLI og proc er AMD X2 4200 + jeg kørte før dette en 7600 og det løb at bøde min temp er avg 43c ikke under belastning |
|
| |||
| |||
| Citat:
Hvilke spil der kører, når shutdown sker? måske prøve et par dfferent spil og se om kortet lukker systemet ned på dem. Prøv RivaTuner og indstille en profil for dit GPU fan. indstille den til at sige 85%> 100% 100% eller hvis du bruger et ATI Overdrive kontrolpanel, bare max blæseren ud, hvis det isnt til højt og derefter slippe GPU ure ned sige 50Mhz for de centrale og slip hukommelse uret ned også. Jeg faldt miner ned fra 750Mhz kerne til 600Mhz og løb blæserhastighed på 50%, jeg ved det ikke godt, som vi cant get at anvende kortet, som er konstrueret til at blive benyttet på, men det måske kun helbrede problemet med de høje temp aflaesninger og nedlukninger for dig. og ikke så meget af en performance tab virkelig og ved at gøre dette. Har din fan spin op til afkøling af kortet meget, når i et spil før lukke? måske bare en dårlig kortet og den øgede magt betyder PSU doesnt vide, hvad de skal gøre, er ikke sikker på, hvordan det fungerer, og skulle en person, der virkelig kender til det her til at svare, at en Hvis du ikke er tilfreds, blot returnere kortet og få en replacment af samme kortet igen. Hvis derefter disse problemer eksisterer stadig, så måske er nødt til at begynde at kigge på en bedre afkøling og endda begynde også se på din PSU, Bundkort & Ram. GPUs kan få op til meget høje temps de nu kan håndtere det, men virkelig noget over 80c ville være kinda bekymrende, og at varme kombineret med CPU, hdd tilføjer op til en meget hot sag med, at varm luft bare hængende omkring komponenter |
|
| |||
| |||
| weird bør du bede om, at Call of Duty jeg kan løbe i perfekt, men har brug for hastighed og flatout det doesnt gerne atall jeg komme ind 5 min spille spillet, og det genstarter. Jeg bruger rivatuner og atm ive indstille blæserhastighed til 75% .. ive sendt ebuyer en besked forklare mit problem, men uanset hvad jeg tror, jeg kommer til at sende tilbage, men im ikke sikker på at få refusion eller ombytning |
|
| |||
| |||
| Hvis du har en anstændig tilfælde bør du ikke køre med den side panel off. De sager, der er designet til maksimal luftstrøm hele bundkort og komponenter ud og fjerne side panel lader varm luft stagnere omkring komponenter.
__________________ "Jeg elskede P182 så meget, at når min kone's system blev alle støjende og havde brug for alle former for rengøring, jeg købte hende en. Og når jeg havde en kat, jeg købte en P182. De P182 er ikke en kat per se, men det er stadig et glimrende køb. " |
![]() |
|
| Bogmærker |
Lignende Tråde | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Last Post |
| Godt nok Card? - Sapphire HD 4850 | redrabbit | Grafikkort & Monitors | 4 | 15. maj 2009 13:56 |
| Undervurderet Grafikkort? - Gigabyte HD 4850 512MB | CodeFreakC | Grafikkort & Monitors | 2 | 18 marts 2009 23:06 |
| Kørsel af ATI Radeon HD 4850 på Max Resolution 1920X1080 og Crysis | blckrob042000 | Grafikkort & Monitors | 7 | 10 februar 2009 17:40 |
| HD 4850 halter | CodeFreakC | Grafikkort & Monitors | 3 | 31 januar 2009 16:04 |
| Ati 4850 | robina80 | Grafikkort & Monitors | 15 | 29 oktober 2008 11:40 |
| Thread Tools | |
| |