![]() |
| |||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Hi guys, Kuten kaikki tiedämme, ive ostanut uuden näytönohjaimen, mutta kun i pelata noin 10-15 min se overheats ja i on käynnistettävä uudelleen minun tietokone im käynnissä pelejä 1280 res ja ive asettaa tuulettimen automaattisesti ja se edelleen pitää ylikuumenemisen . tämä on normaalia, mitä teen väärin?!? |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Aseta tuuletin kiinteän 50% tai suurempi.
"I loved että P182 niin paljon, että kun vaimoni järjestelmä oli meluisa ja tarvitaan kaikenlaisia puhdistus, ostin hänelle yksi. Sitten, kun halusin kissaa, ostin P182. The P182 ei ole kissan sinänsä mutta se on silti erinomainen ostaa. " My System: 日夏子
|
|
| |||
| |||
| edelleen ylikuumenemisen, uskon sen koska ive saanut missään tapauksessa fanit tai exghaust faneja? luulet sen Rintakuvan coz se pitää kaatuu 10 min pelin ja olen uudelleen kpl |
|
| |||
| |||
| Sinulla ei ole fanit tietokoneellesi millään lisäksi suorittimen ja näytönohjaimen? Onko kyseessä suuri puinen laatikko tai jotain?
__________________ "I loved että P182 niin paljon, että kun vaimoni järjestelmä oli meluisa ja tarvitaan kaikenlaisia puhdistus, ostin hänelle yksi. Sitten, kun halusin kissaa, ostin P182. The P182 ei ole kissan sinänsä mutta se on silti erinomainen ostaa. " |
|
| |||
| |||
| ive esittää minun tapauksessani 4 tapauksessa fanit ja i on avata puolelta paneeli ja noin 10 min peli ei edes, että se käynnistyy uudelleen itse?!?! |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Mikä on temp on päästä? Olen juuri ostanut ATI HD4670 ja että oli saavuttaa lähes 100 c peleissä, voit yrittää ostaa pci pakokaasun tuuletin, joka ottaa kaikki haitalliset lämmin ilma sisällä tapauksessa. Ostin yhden £ 3.99 ja se oli uskomatonta, kuinka paljon lämmintä ilmaa se oli laadittaessa ulos.
Sinulla voi olla huono kortin vain, miinat oli huono, joten vaihdetaan se on Nvidia-kortin sijasta. Onko teillä tarpeeksi hyvä PSU aiheuttaa minulle kerrottiin, että liian voisi kortin ajaa paljon lämpimämpää kuin mitä sen maan huipussaan. jos PSU on laiminlyönnistä tai on vähäinen virran tämä voisi olla afftect ehkä. mikä on tietokoneen spec? Myös hyvä, jos, kun saat uusia laitteita tehdä täyden uudelleenasentamisen että o / s, dont tiedä, että ei auttaa yhtään mitään, mutta jos havnt sai paljon tavaraa tietokoneellesi varmuuskopioida ja voit asentaa uudelleen everyting takaisin samaan miten se oli alle tunnissa, se voisi olla hyvä laukaus liikaa. Yritän reseating kortin dont tehdä tämän, jos sinulla dont tiedä, miten myös parempi olla anti staattinen rannehihnan jos mene sisällä pc tapauksessa lainkaan. reseat se, jos voit, varmista, että sinulla on kaikki päivitetyt ohjaimet ja piirisarjan ajurit emolevyn, voit kokeilla peliä, kun on sivulla tapauksessa avataan. Varmista, että suorittimen tuuletin toimii. Jos mikään ei auta ja vielä ei ole, niin voi olla kortti on viallinen tai ehkä oma virtalähde. kokeilla RivaTuner ja aseta profiili tuulettimen nopeus suoritetaan 100% ja ehkä juuri laskea GPU & muisti kellot kortin muutaman%. mitä kortin teidän ennen? oli sama virtalähde käynnissä tämä ok? My System: Fred
|
|
| |||
| |||
| ive sai Tagan 530w PSU, minun emolevy on gigatavu GAK8n Pros SLI ja proc on AMD X2 4200 + i oli käynnissä ennen tätä 7600 ja se kesti, että sakko minun temp on avg 43c ei kuormitettuna |
|
| |||
| |||
| Quote:
Mitä pelejä on käynnissä, kun shutdown tapahtuu? ehkä kokeilla muutaman dfferent pelejä ja nähdä, jos kortti sulkee järjestelmän alas niitä. Kokeile RivaTuner ja asettaa profiilin sinun GPU tuuletin. asettaa sen sanoa 85%> 100% 100% tai jos käytät ATI Overdrive ohjauspaneelin vain max tuuletin pois, jos se isnt kovalle ja sitten pudottaa GPU kellot alas sanoa 50Mhz perustyönormien ja pudota muistin kello laskussa. Olen laskenut kaivosten alas 750Mhz ydin on 600Mhz ja juoksi tuulettimen nopeus on 50%, tiedän, tämä ei ole hyvä kuin me kallistuksen saada käyttää korttia sen tarkoituksena on käytetty, mutta se voi vain parantaa sen ongelman, että korkea lämpötila lukemat ja seisokit sinulle. ja sen ole niin paljon suorituskykyä tappio todella ja näin. Onko fani spin ylös jäähtyä kortin paljon, kun peli ennen lopettamista? ehkä juuri huono-kortin ja lisätä vallassa tarkoitetaan PSU doesnt tiedä mitä tehdä, en ole varma, miten tämä toimii ja olisi joku, joka todella tietää tätä kamaa vastata, että yksi Jos et ole tyytyväinen, palaa kortin ja saat replacment samaa korttia uudelleen. Jos näitä ongelmia on edelleen olemassa, sitten ehkä tarvitse alkaa tarkastella parempi jäähdytys ja jopa liian tutustumaan PSU, emolevy & Ram. GPUs voi saada enintään erittäin korkea temps nyt ne voivat käsitellä sitä, mutta oikeastaan mitään yli 80c olisi kinda huolestuttavaa, ja että lämpö yhdistetty CPU, hdd lisää jopa erittäin kuuma tapauksessa, että lämmin ilma vain oleilleista komponentit |
|
| |||
| |||
| Outoa sinun pitäisi kysyä, että Call of Duty i voidaan suorittaa täysin mutta Need for Speed ja flatout se doesnt kuten atall i päästä 5 min pelaavat pelin, ja se käynnistyy uudelleen. i-kirjain apu rivatuner ja atm ive asettaa tuulettimen nopeus on 75% .. ive lähetti ebuyer viestin selittää minun ongelmani mutta mitä luulen aion lähettää takaisin mutta im ole varma saada palautusta tai vaihtoa |
|
| |||
| |||
| Jos sinulla on ihmisarvoisen tapauksessa sinun ei pitäisi ajetaan puolella paneeli pois. Nämä asiat ovat suunniteltu mahdollisimman ilmavirran koko emolevyn ja komponenttien ja poistamalla puolella Panellets lämmin ilma polkea noin komponentteja.
__________________ "I loved että P182 niin paljon, että kun vaimoni järjestelmä oli meluisa ja tarvitaan kaikenlaisia puhdistus, ostin hänelle yksi. Sitten, kun halusin kissaa, ostin P182. The P182 ei ole kissan sinänsä mutta se on silti erinomainen ostaa. " |
![]() |
|
| Kirjanmerkit |
Samanlaisia Threads | ||||
| Kierre | Thread Starter | Forum | Vastaukset | Last Post |
| Good Enough Card? - Sapphire HD 4850 | redrabbit | Graphics Cards & Näytöt | 4 | 15. toukokuuta 2009 13:56 |
| Aliarvioida Graphics Card? - Gigabyte HD 4850 512 Mt | CodeFreakC | Graphics Cards & Näytöt | 2 | 18th Mar 2009 23:06 |
| Running ATI Radeon HD 4850 klo Max Päätöslauselma 1920X1080 ja Crysis | blckrob042000 | Graphics Cards & Näytöt | 7 | 10th Feb 2009 17:40 |
| HD 4850 viiveellä | CodeFreakC | Graphics Cards & Näytöt | 3 | 31. Jan 2009 16:04 |
| Ati 4850 | robina80 | Graphics Cards & Näytöt | 15 | 29th Oct 2008 11:40 |
| Thread Tools | |
| |