mindere aandelenkarakter

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Hardware > Grafische Kaarten & Monitors

Register

4850 oververhitting problemen

Reply

Thread Tools
Old 4 december 2008, 18:03
Lid Fractie

Default 4850 oververhitting problemen

Hi guys,

zoals u allen weet ive kocht een nieuwe grafische kaart, maar toen ik een spelletje spelen voor ongeveer 10-15 minuten het overheats en ik heb mijn computer opnieuw op te starten im draaien games op 1280 res en ive de ventilator voor automatische en het nog steeds op oververhitting . Is dit normaal wat doe ik fout?!?
Old 5 december 2008, 00:16
Donor Groep

Zet de ventilator op de vaste 50% of hoger.
"Ik hield van de P182 zo dat, wanneer mijn vrouw was al luidruchtig en nodig alle soorten reiniging, kocht ik haar een. En toen wilde ik een kat, ik kocht een P182. De P182 is niet per se een kat, maar het is nog steeds een uitstekende kopen. "

Mijn Systeem: 日夏子

Processor (s):
Core 2 Duo E6400 2.13 -> 3.01ghz
Moederbord:
MSI P6N SLI Platinum LGA 775
RAM Geheugen:
2GB Patriot Extreme Performance
Graphics Card (s):
PNY 8800GTS 320MB
Sound Card:
Sound Blaster Xtremegamer 7.1
Hard Drive (s):
80GB + 500GB
Optische Drive (s):
2x SATA
Case / PSU:
Antec 900 + 620W Aerocool zeroDBA
Koeling:
4x 120mm Yate Loon-200mm + top
Netwerk / Internet:
Qwest
Monitor (s):
Dell 22 "S2209W (1920x1080)
Operating System (s):
Windows XP + 7
Old 5 december 2008, 01:23
Lid Fractie

oververhitting nog, ik denk dat haar omdat ive got geen geval ventilatoren of exghaust fans?

denk je dat haar borstbeeld coz het blijft crashen 10 min. in een spel en ik moet opnieuw pct
Old 5 december 2008, 03:09
Donor Groep

U heeft geen fans op uw computer welke naast de CPU en de grafische kaart? Is uw zaak een enorme houten kist of zoiets?
"Ik hield van de P182 zo dat, wanneer mijn vrouw was al luidruchtig en nodig alle soorten reiniging, kocht ik haar een. En toen wilde ik een kat, ik kocht een P182. De P182 is niet per se een kat, maar het is nog steeds een uitstekende kopen. "
Old 5 december 2008, 12:18
Lid Fractie

ive die in mijn geval 4 geval fans en heb ik open de zijwand en ongeveer 10 minuten in het spel ook niet dat het opnieuw is zelf?!?!
Old 5 december 2008, 15:07
Donor Groep

Wat is de temperatuur is bereikt? Ik kocht een ATI HD4670 en dat was het bereiken van bijna 100 C in het spel, je zou kunnen proberen het kopen van een pci exhaust fan, dat zal alle schadelijke warme lucht in uw geval. Ik kocht een voor £ 3.99 en het is verbazingwekkend hoe veel warme lucht was het opstellen van buiten.

Je hebt misschien een slechte kaart gewoon, mijnen was slecht, dus ik geruild voor een Nvidia-kaart in plaats.

Heeft u een goed genoeg PSU Want ik kreeg te horen dat er te kunnen maken van uw kaart lopen veel heter dan wat haar komst naar piek bij. als je PSU is niet of heeft een laag amperage dit kan hebben afftect misschien. wat is uw computer spec?

Ook haar goed als wanneer je nieuwe hardware om een volledig opnieuw installeren van de o / s, dont weten of dat helpt helemaal niets, maar als je havnt heb veel dingen op je computer om een backup te maken en je kan alles weer opnieuw dezelfde zoals het was in minder dan een uur, dan kan de moeite waard zijn om een schot te.

probeer reseating de kaart, dont doen als je niet weet hoe ook beter om een anti statisch polsband als je gaat in je pc geval is. zitplaats voorzien als je kan, zorg dan dat u alle bijgewerkte stuurprogramma's en chipset drivers voor uw moederbord, kunt u een spel, terwijl u de zijkant van uw zaak geopend. Zorg ervoor dat uw cpu ventilator werkt.

Als niets werkt en zijn nog steeds niet, dan kan de kaart is defect of misschien uw stroomaansluiting. Probeer RivaTuner en stel de een profiel voor ventilatorsnelheid te draaien op 100% en gewoon lager uw GPU & klokken geheugen op uw kaart een paar%.

wat voor kaart had je vroeger? was dezelfde stroomvoorziening loopt dat ok?

Mijn Systeem: Fred

Processor (s):
Q6600 G0@2.5GHz 1.088v
Moederbord:
Asus P5B Premium Vista Edition
RAM Geheugen:
4GB Corsair XMS2 DDR2 @ 280MHz
Graphics Card (s):
Gainward Nvidia GTX260 GoldenSample
Sound Card:
Soon:)
Hard Drive (s):
WD 250 GB 16MB
Optische Drive (s):
LG DVD-RW SATA
Case / PSU:
CM Elite/OCZ780MXS
Koeling:
Xigmatek Dark Knight
Netwerk / Internet:
3.6Mbps ADSL
Monitor (s):
Targa 19 "TFT Widescreen 16:9
Operating System (s):
XP64Bit
Old 5 dec 2008, 16:31
Lid Fractie

ive got a tagan 530w PSU, mijn moederbord is een gigabyte GAK8n Pros SLi en proc is AMD X2 4200 + i was uitgevoerd voordat deze een 7600 en dat liep prima mijn temp is Gem 43c niet onder belasting
Old 5 december 2008, 20:09
Donor Groep

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door robina80 View Post
ive got a tagan 530w PSU, mijn moederbord is een gigabyte GAK8n Pros SLi en proc is AMD X2 4200 + i was uitgevoerd voordat deze een 7600 en dat liep prima mijn temp is Gem 43c niet onder belasting
Hoi Robin, klinkt heel erg hetzelfde als wat gebeurt er met me aan de HD4670, but i didnt get a shutdown probleem, maar temps werd bijna 100 C in een paar games, sommige andere spellen het niet zulke hoge opbrengst temps.

Welke games worden uitgevoerd wanneer het afsluitprobleem gebeurt? Misschien probeer een paar spelletjes en dfferent zien of kaart sluit het systeem op hen.

Probeer RivaTuner en een profiel voor uw GPU fan. instellen dat wil zeggen 85%> 100% 100% of als je gebruik maakt van de ATI Overdrive bedieningspaneel, net max. de ventilator uit, als het isnt te luid en vervolgens daling van de GPU klokken vaststelling zeggen 50Mhz voor kern-en drop down memory klok ook.

Ik daalde mijnen vanaf 750Mhz core tot 600MHz en rende ventilatorsnelheid op 50%, ik weet dit is niet goed als we cant get gebruik te maken van de kaart als zijn ontworpen om gebruikt te worden bij, maar het kan net genezen van het probleem van de hoge temperatuur lezingen en de uitschakelingen voor je. en zijn niet zo veel van een performance verlies werkelijk en door dit te doen. Heeft uw ventilator spin-up voor het koelen van de kaart veel als in een spel voordat stilgelegd? misschien gewoon een slechte kaart en de toename van de macht: de PSU doesnt weet wat te doen, weet niet hoe dit werkt en moet iemand die echt weet over deze dingen te beantwoorden die een

Als u niet tevreden bent, net terug van de kaart en krijgt een Replacment van dezelfde kaart opnieuw. Als vervolgens deze problemen nog steeds bestaan, dan misschien nodig is om te beginnen te kijken naar een betere koeling en zelfs beginnen te kijken naar uw PSU, moederbord & Ram.

GPU's kunnen tot zeer hoge temps nu ze kunnen omgaan, maar echt iets meer dan 80C zou nogal verontrustend, en dat de warmte in combinatie met CPU, hdd voegt tot een zeer heet geval met dat warme lucht net opknoping rondom de onderdelen
Old 6 december 2008, 04:35
Lid Fractie

raar je moet vragen dat Call of Duty Ik kan lopen perfect, maar Need for Speed en FlatOut it doesnt atall zoals ik in 5 minuten spelen van het spel en het opnieuw op.
Ik gebruik RivaTuner en ATM ive de ventilatorsnelheid op 75% ..
ive verstuurd ebuyer een bericht uitlegt mijn probleem, maar maakt niet uit wat ik denk ik ga terug te sturen, maar im not sure to get terugbetaling of omruiling
Old 6 december 2008, 05:20
Donor Groep

Als je een fatsoenlijk geval u niet moet worden uitgevoerd met de zijwand af. De gevallen zijn ontworpen voor maximale luchtstroom rond het moederbord en componenten en het verwijderen van de zijwand laat warme lucht stagneren rond componenten.
Reply

Register

Bladwijzers

Gelijkaardige Draden
Draad Thread Starter Forum Antwoorden Last Post
Good Enough Card? - Sapphire HD 4850 redrabbit Grafische Kaarten & Monitors 4 15 mei 2009 13:56
Onderschat grafische kaart? - Gigabyte HD 4850 512MB CodeFreakC Grafische Kaarten & Monitors 2 18 mrt 2009 23:06
Running ATi Radeon HD 4850 op Maximum resolutie 1920X1080 en Crysis blckrob042000 Grafische Kaarten & Monitors 7 10 feb 2009 17:40
HD 4850 lag CodeFreakC Grafische Kaarten & Monitors 3 31 Jan 2009 16:04
Ati 4850 robina80 Grafische Kaarten & Monitors 15 29 okt 2008 11:40
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.