![]() |
|
|
|||
|
|||
|
hi guys,
Som dere vet Ive kjøpt et nytt grafikkort, men når jeg spiller et spill for ca 10-15 min det overheats og jeg må starte datamaskinen min im kjører spill på 1280 res og Ive stille vifte til automatisk og det fremdeles å overoppheting . er dette normalt Hva gjør jeg galt?!? |
|
|
||||||||||||
|
||||||||||||
|
Still vifte til fast 50% eller høyere.
"Jeg elsket P182 så mye at når kona system var bråkete og trengte all slags rengjøring, jeg kjøpte henne en. Da jeg ønsket en katt, jeg kjøpte en P182. The P182 er ikke en katt per se, men det er fremdeles et utmerket kjøp.
Min System: 日夏子
|
|
|
|||
|
|||
|
fortsatt overoppheting, tror jeg det fordi Ive fikk ingen sak tilhenger eller exghaust tilhenger??
tror du det byste coz den beholder krasj 10 min i et spill, og jeg må starte PC |
|
|
|||
|
|||
|
Du har ingen tilhenger på datamaskinen overhodet i tillegg til CPU og grafikkortet? Er ditt tilfelle et gigantisk tre boks eller noe?
"Jeg elsket P182 så mye at når kona system var bråkete og trengte all slags rengjøring, jeg kjøpte henne en. Da jeg ønsket en katt, jeg kjøpte en P182. The P182 er ikke en katt per se, men det er fremdeles et utmerket kjøp.
|
|
|
|||
|
|||
|
Ive putte i mitt tilfelle 4 case fans og jeg har åpne side panel og ca 10 min i spillet ikke engang at det på nytt selv??
|
|
|
||||||||||||
|
||||||||||||
|
Hva er temp er det nå? Jeg har nettopp kjøpt et ATI HD4670 og det var nå nesten 100c i spill, kan du prøve å kjøpe et PCI eksos fan, som vil ta ut alle de skadelige varm luft i ditt tilfelle. Jeg kjøpte en for £ 3.99, og det var utrolig hvor mye varme luften var det utkastet ut.
Du kan ha en dårlig kortet bare gruver var dårlig, så jeg byttet den til en Nvidia-kortet i stedet. Har du en god nok PSU For jeg ble fortalt at det også kan gjøre kortet kjøre mye varmere enn hva det ment til topp på. hvis PSU er mislighold eller har lav amperage dette kan ha noen afftect kanskje. Hva er din datamaskin spec? Også god om når du får ny maskinvare for å gjøre en full reinstall av o / s, dont vite hvis det betyr hjelpe noe som helst, men hvis du havnt fått mye på datamaskinen til backup og du kan installere everyting tilbake samme slik den var på under en time, så det kan være verdt et skudd også. prøv reseating kortet, dont gjøre dette hvis du ikke vet hvor også bedre å ha en anti statisk armbånd hvis din kommer til å gå inn PCen saken overhodet. reseat den hvis du kan, sørg for at du har all den oppdaterte drivere og brikkesett driverne for hovedkortet, kan du prøve å kjøre et spill mens du har på siden av ditt tilfelle åpnet. sørg CPU vifte fungerer. Dersom ingenting fungerer, og fremdeles ikke, så kan kortet er defekt eller kanskje din strømforsyning. prøve å kjøre RivaTuner og angi en profil for fan fart til å kjøre på 100% og kanskje bare senke GPU og minne klokker på kortet noen%. hva kortet hadde du før? var den samme strømforsyningen kjøres det greit? Min System: Fred
|
|
|
|||
|
|||
|
Ive fikk tagan 530w PSU, mitt hovedkort er en gigabyte GAK8n Pros SLI og proc er AMD X2 4200 + jeg kjører før en 7600 og det gikk som fine min temp er avg 43c ikke under belastning
|
|
|
|||
|
|||
|
Sitat:
Hvilke spill kjører når stoppen skjer? kanskje prøve noen dfferent spill og se om kortet slår systemet på dem. Prøv RivaTuner og angi en profil for GPU fan. sett det vil si 85%> 100% 100% eller hvis du bruker ATI Overdrive kontrollpanelet, bare maks ventilatoren ut, hvis den isnt for høyt, og deretter slippe GPU klokker ned si 50Mhz for kjernen og slipp minne klokke ned også. Jeg droppet gruver ned fra 750Mhz core til 600Mhz og drev vifte hastighet på 50%, jeg vet dette ikke er god som vi skrånende komme til å bruke kortet som laget for å brukes på, men det er bare kurere problemet med høy temp opplesninger og stopper for deg. og ikke så mye av en forestilling tap virkelig og ved å gjøre dette. Har vifte spinner opp til kule kortet mye når du er i et spill før du avslutter? kanskje bare en dårlig kort, og økningen i kraft betyr PSU ikke vet hva de skal gjøre, er ikke sikker på hvordan dette fungerer og trenger noen som egentlig vet om dette greier å svare at en Hvis du ikke er fornøyd, går du tilbake kortet og få en replacment av samme kortet igjen. Hvis da disse problemene fortsatt eksisterer, og kanskje trenger for å begynne å se på bedre kjøling og selv begynner også se på PSU, Hovedkort og Ram. GPUs kan få opp til svært høy temps nå de kan håndtere den, men egentlig noe over 80c ville være ganske urovekkende, og det varme kombinert med CPU, HDD legger opp til en veldig varmt tilfellet med den varme luften bare hengende rundt komponenter |
|
|
|||
|
|||
|
weird bør du be om at Call of Duty jeg kan kjøre for perfekt, men behovet for fart og flatout it doesnt like atall i komme i 5 min spiller spillet, og det på nytt.
Jeg bruker rivatuner og minibank Ive stille vifte hastigheten til 75% .. Ive sendt ebuyer en melding som forklarer problemet mitt, men uansett hva jeg tror jeg kommer til å sende tilbake, men im ikke sikker på å få refusjon eller bytte |
|
|
|||
|
|||
|
Hvis du har en anstendig tilfelle du ikke skal kjøre med siden panel av. Tilfellene er designet for maksimal luftstrøm over hovedkort og komponenter og fjerner side panel lar varm luft stagnere rundt komponenter.
|