![]() |
|
| |||
| |||
| Ik vond deze kaart tijdens het kijken naar de nieuwe ATI-kaarten. http://www.cclonline.com/product-inf...3850x2/htdi/1g Ik vroeg me af of het beter zou zijn te kopen of dat een enkele 4870. Ik ben overigens moeite benchmarks van de kaart kan ik alleen maar vinden 2 4850's in CrossFire, maar im not sure. alle hulp gewaardeerd |
|
| |||
| |||
| Oh, i just gerealiseerd mijn enorme vergissing im sorry nauwe draad alstublieft. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Lol, ik zie De 4870X2 zal rond september De 4870 is een beest van een kaart voor de prijs, het kan alleen maar beter Het bankjes tussen de gtx260/280 en is een fractie van de kosten
www.Trade4Free.ie Het echte gevaar is niet dat computers beginnen te denken als mannen, maar dat mannen beginnen te denken als computers. Wanneer er geen optie, kan er geen keuze! ![]() Mijn Systeem: Enkele andere liefhebber!
|
![]() |
|
| Bladwijzers |
Gelijkaardige Draden | ||||
| Draad | Thread Starter | Forum | Antwoorden | Last Post |
| TE KOOP: GPU's 7 in Totaal ... X300 uit te 4870x2 | SocialWarfare | CJ Gebruikt Marktplaats | 15 | 11 aug 2009 07:53 |
| 4870x2 VS GTX 295 | ilop12 | Grafische Kaarten & Monitors | 5 | 16 Jan 2009 15:26 |
| Thread Tools | |
| |