![]() |
|
| |||
| |||
| Hej. Jeg havde mit 7600GT AGP for et stykke tid nu, for nylig 6200 PCI på mine brødre pc er holdt op med at virke (som nævnes i "Er min 6200 blæste?" Thread ") og er vist 100% arbejder på mine . Jeg vil bare spørge, kan jeg nogle hvordan gøre 7600GT og 6200 arbejde sammen? eller ville det medføre konflikter? Jeg ved, de ikke SLI kompatibel, men jeg hørte om en ting kaldet hybrid SLI gør en integreret 8200/8300 hjælpe din Main Grafikkort (såsom dit PCI-E en) og spekulerer ville, at nogle hvordan arbejdet med et 7600GT AGP + 6200 PCI? Den virker bare lyde cool at have 2 grafikkort, og jeg formoder, jeg kan spille spil på en bedre beslutning Alle besvarelser vil blive værdsat |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Beklager, men dette er ikke muligt. Hybrid SLI er helt anderledes.
"Jeg elskede P182 så meget, at når min kone's system blev alle støjende og havde brug for alle former for rengøring, jeg købte hende en. Og når jeg havde en kat, jeg købte en P182. De P182 er ikke en kat per se, men det er stadig et glimrende køb. " Mit system: 日夏子
|
|
| |||
| |||
| så theres ingen måde gøre dem arbejde sammen? Jeg går min Southbridge på den anden pc er rodet op cos' it doesnt afhente noget fra PCI slots |
|
| |||
| |||
| Nej, du kan bruge dette til at køre flere skærme hvis du ønsker, men du kan ikke SLI på tværs af forskellige grænseflader sådan.
__________________ "Jeg elskede P182 så meget, at når min kone's system blev alle støjende og havde brug for alle former for rengøring, jeg købte hende en. Og når jeg havde en kat, jeg købte en P182. De P182 er ikke en kat per se, men det er stadig et glimrende køb. " |