![]() |
| |||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Hei. Minulla oli 7600GT AGP jonkin aikaa nyt, äskettäin 6200 PCI minun veljekset PC on lopettanut toimintansa (kuten mainitaan, että "Onko minun 6200 puhalletut?" Säie "), ja se on osoittautunut 100% työskentelee kaivoksen . Haluan vain kysyä Voinko joitakin miten tehdä 7600GT ja 6200 töitä yhdessä? tai se aiheuttaa konflikteja? Tiedän, että ne eivät ole SLI yhteensopiva, mutta olen kuullut, että asia vaati risteytettyjen SLI tehdä integroitu 8200/8300 auttamassa teidän Main Graphics Card (kuten PCI-E yksi) ja mietit olisi, että jotkin työn kanssa 7600GT AGP + 6200 PCI? Se vain kuulostaa jäähtyä ottaa 2 näytönohjaimen ja oletan voin pelata pelejä ja paremman päätöslauselma Kaikki vastaukset olisi hyvä |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Valitettavasti tämä ei ole mahdollista. Hybrid SLI on täysin erilainen.
"I loved että P182 niin paljon, että kun vaimoni järjestelmä oli meluisa ja tarvitaan kaikenlaisia puhdistus, ostin hänelle yksi. Sitten, kun halusin kissaa, ostin P182. The P182 ei ole kissan sinänsä mutta se on silti erinomainen ostaa. " My System: 日夏子
|
|
| |||
| |||
| niin Theres ei tapa tehdä niistä toimivat yhdessä? Oletan, minun Southbridge ja toisaalta tietokone on sekaisin cos' it doesnt poimia mitään PCI-korttipaikkaa |
|
| |||
| |||
| Ei, voit käyttää tätä ajaa enemmän seuraa, jos haluat, mutta et voi SLI eri rajapinnat niin.
__________________ "I loved että P182 niin paljon, että kun vaimoni järjestelmä oli meluisa ja tarvitaan kaikenlaisia puhdistus, ostin hänelle yksi. Sitten, kun halusin kissaa, ostin P182. The P182 ei ole kissan sinänsä mutta se on silti erinomainen ostaa. " |
![]() |
|
| Kirjanmerkit |
Samanlaisia Threads | ||||
| Kierre | Thread Starter | Forum | Vastaukset | Last Post |
| Onko minun 6200 puhalletut? | anthonyla65 | Graphics Cards & Näytöt | 4 | 15 Jan 2009 15:55 |
| 7600GT kysymykset, 200C GPU nopeuden Fan | anthonyla65 | Graphics Cards & Näytöt | 3 | 28th Aug 2008 16:28 |
| Geforce 7600GT jäädyttäminen | leland16 | Graphics Cards & Näytöt | 7 | 19. toukokuuta 2008 04:57 |
| IP-osoitteet konflikti? | simbeb | Verkottuminen, Modeemit & VoIP | 5 | 15. Huhtikuu 2008 06:28 |
| Maailman konfliktien ... | necromancier | PC & Console Gaming | 5 | 20 Sep 2007 12:52 |
| Thread Tools | |
| |