![]() |
|
| |||
| |||
| Hoi. Ik had mijn 7600GT AGP een tijdje nu, die onlangs de 6200 PCI op mijn broers pc is gestopt met werken (zoals vermeld in het "Is mijn 6200 Blown?" Draad ") en is bewezen 100% werkt op de mijne . Ik wil vragen kan ik sommige hoe de 7600GT en de 6200 samen? of zou het leiden tot conflicten? Ik weet dat ze niet SLi verenigbaar met, maar ik hoorde van een ding te noemen hybride SLi een geïntegreerde 8200/8300 helpen uw Main Graphics Card (zoals uw PCI-E) en vraag me af hoe zou dat sommige werken met een 7600GT AGP + 6200 PCI? Het klinkt gewoon koel met 2 grafische kaart en ik veronderstel dat ik kan spelen spelletjes in een betere resolutie De eventuele antwoorden worden op prijs gesteld |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Sorry, dit is niet mogelijk. Hybrid SLI is compleet anders.
"Ik hield van de P182 zo dat, wanneer mijn vrouw was al luidruchtig en nodig alle soorten reiniging, kocht ik haar een. En toen wilde ik een kat, ik kocht een P182. De P182 is niet per se een kat, maar het is nog steeds een uitstekende kopen. " Mijn Systeem: 日夏子
|
|
| |||
| |||
| dus geen enkele manier waardoor ze samen? Ik veronderstel dat mijn Southbridge op de andere pc is messed up cos' it doesnt halen alles uit de PCI-slots |
|
| |||
| |||
| Nee, u kunt dit gebruiken om meer monitoren als je wilt, maar je kunt niet SLI tussen verschillende interfaces zoals dat.
__________________ "Ik hield van de P182 zo dat, wanneer mijn vrouw was al luidruchtig en nodig alle soorten reiniging, kocht ik haar een. En toen wilde ik een kat, ik kocht een P182. De P182 is niet per se een kat, maar het is nog steeds een uitstekende kopen. " |
![]() |
|
| Bladwijzers |
Gelijkaardige Draden | ||||
| Draad | Thread Starter | Forum | Antwoorden | Last Post |
| Is mijn 6200 Blown? | anthonyla65 | Grafische Kaarten & Monitors | 4 | 15 Jan 2009 15:55 |
| 7600GT Vragen, 200C GPU op Speed Fan | anthonyla65 | Grafische Kaarten & Monitors | 3 | 28 aug 2008 16:28 |
| Geforce 7600GT bevriezing | leland16 | Grafische Kaarten & Monitors | 7 | 19 mei 2008 04:57 |
| IP-adressen conflict? | simbeb | Netwerken, modems & VoIP | 5 | 15 apr 2008 06:28 |
| World in conflict ... | necromancier | PC & Gaming Console | 5 | 20e sep 2007 12:52 |
| Thread Tools | |
| |