![]() |
|
|
|||
|
|||
|
Hej. Jag hade mitt 7600GT AGP ett tag nu, nyligen 6200 PCI på mina bröder dator har slutat fungera
(som nämns i "Är min 6200 Blown?" tråd ") och är beprövad 100% arbetar på gruvan . Jag vill bara fråga kan i vissa hur gör 7600GT och 6200 arbeta tillsammans? eller skulle det orsaka konflikter? Jag vet att de inte SLI kompatibla, men jag hörde av en sak som kallas hybrid SLI gör en integrerad 8200/8300 hjälpa till din Main grafikkort (t.ex. din PCI-E) och undrar vill att vissa hur arbetet med ett 7600GT AGP + 6200 PCI? Det bara låter coolt med 2 grafikkort och jag antar att jag kan spela spel på en bättre upplösning Varje svar skulle uppskattas
|
|
|
||||||||||||
|
||||||||||||
|
Tyvärr är detta inte möjligt. Hybrid SLI är helt annorlunda.
"Jag älskade P182 så mycket att när min fru: s system var alla bullriga och som behövs för alla typer av städning, jag köpte henne en. Sedan, när jag ville ha en katt, jag köpte ett P182. De P182 är inte en katt i sig, men det är fortfarande ett utmärkt köp. "
Mitt System: 日夏子
|
|
|
|||
|
|||
|
så Theres något sätt få dem att arbeta tillsammans? Jag antar att min Southbridge på den andra datorn är trasslat till cos' it doesnt plocka upp något från PCI-platser
|
|
|
|||
|
|||
|
Nej, du kan använda detta för att köra flera bildskärmar om du vill men du kan inte SLI mellan olika gränssnitt som liknar det här.
"Jag älskade P182 så mycket att när min fru: s system var alla bullriga och som behövs för alla typer av städning, jag köpte henne en. Sedan, när jag ville ha en katt, jag köpte ett P182. De P182 är inte en katt i sig, men det är fortfarande ett utmärkt köp. "
|