![]() |
|
| |||
| |||
| Hej der, Jeg har lige købt en ny 7600GT 256MB DDR3 AGP går jeg indset hastighed fan viser 199C til 220C på GPU afsnittet og dets sagde BUS blev PCI? Jeg virkelig bekymret mine grapcis er overophedet, men på Nvidia Kontrolpanel sin siger det 43C og Core om hastighed fan var 43 også? En række andre spørgsmål er, vil mit 7600GT sidste min 2 år ikke på nye spil jeg dont plan til at spille nye spil, bare stuff gerne (COD4/NFS PS / Guild Wars og så videre ...)? Og jeg har nok Power, det hævder sin en 450W topmøde 25A ting, men en ikke-mærkevarer og var temmelig billigt. også 7600GT ejer kan u fortælle mig, hvor godt de kan overclock og som software til brug. Jeg vil sætte pris på dit svar. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Speedfan er et gammelt, amatør skrevet lidt software og vil ikke læse nogle moderne udstyr ordentligt. Jeg er ikke Dissing speedfan, jeg synes det er en stor bid af software til de ældre systemer. :)
Prøv Everest Home Edition (google vil finde det, jeg anbefaler, at du får det fra www.majorgeeks.com) Og se om det virker bedre, hvis ikke, så prøv at søge efter software, der er specielt designet til din type grafikkort. Mit system: Glowbox
|
|
| |||||||||||||
| |||||||||||||
| det er ikke 200C: P nVidia har ret temp, er du godt i et OK temperatur for at kortet. Skifte PSU ud, så snart du kan. Ikke-mærkevarer PSU = døde hardware hvis det blæser en kondensator, osv. Citat:
"Jeg elskede P182 så meget, at når min kone's system blev alle støjende og havde brug for alle former for rengøring, jeg købte hende en. Og når jeg havde en kat, jeg købte en P182. De P182 er ikke en kat per se, men det er stadig et glimrende køb. " Mit system: 日夏子
|
|
| |||
| |||
| Jeg absolut enige om PSU. Det er ved at langt den mest almindeligt overset element, når opgradering og kan have en enorm indflydelse på, hvor længe din pc kommer til at leve for. Hvis du har en e-maskine, så PSU udskiftning er et must. :) |
![]() |
|
| Bogmærker |
Lignende Tråde | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Last Post |
| High Speed Internet LAN hastighed Spørgsmål Tak! | P5200 | Networking, Modemer & VoIP | 4 | 24 November 2009 22:46 |
| 7600GT + 6200 = Bedre eller konflikt? | anthonyla65 | Grafikkort & Monitors | 3 | 16 januar 2009 16:15 |
| Geforce 7600GT indefrysning | leland16 | Grafikkort & Monitors | 7 | 19. maj 2008 04:57 |
| Vista Speed vs XP Speed | ketanco | Windows-operativsystemer | 3 | 27 januar 2008 23:06 |
| BB hastighed VS Router hastighed? | davsas | Networking, Modemer & VoIP | 2 | 18 januar 2008 12:12 |
| Thread Tools | |
| |