![]() |
|
|
|||
|
|||
|
Hallo, ik kocht een nieuwe 7600GT 256MB DDR3 AGP Gisteren heb ik gerealiseerd snelheid fan toont 199C te 220C op de GPU afdeling en haar zei de PCI-bus was? Ik echt bang mijn grapcis oververhit, maar op Nvidia Control Panel haar zegt het 43C en de kern van de snelheid fan was 43 ook? Enkele andere vragen zijn, zal mijn 7600GT mijn laatste 2 jaar niet op de nieuwe games I dont plan nieuwe spellen te spelen, net zoals stuff (COD4/NFS PS / Guild Wars en zo verder ...)? En heb ik genoeg vermogen, het verzoek haar een 450W top 25A ding, maar haar een merkloze en was behoorlijk goedkoop. Ook 7600GT eigenaar kunt u mij vertellen hoe goed ze kunnen overklokken en welke software te gebruiken. Ik waardeer uw antwoorden.
|
|
|
||||||||||||
|
||||||||||||
|
Speedfan is een oud, amateur geschreven stukje software en zal niet lezen sommige moderne apparatuur correct. Ik ben niet dissing speedfan, ik vind het een geweldig stukje software voor de oudere systemen. :)
Probeer Everest Home Edition (Google zal vinden, adviseer ik je het uit www.majorgeeks.com) En kijken of dat werkt beter, zo niet, probeer dan op zoek naar software die specifiek is ontworpen voor uw type grafische kaart. Mijn Systeem: Glowbox
|
|
|
|||||||||||||
|
|||||||||||||
|
het is niet 200C: P
nVidia heeft de juiste temperatuur, je bent ook binnen een OK-temperatuur voor deze kaart. Schakel de PSU, zo snel als je kunt. Merkloze PSU = dood hardware als het waait een condensator, enz. Citaat:
"Ik hield van de P182 zo dat, wanneer mijn vrouw was al luidruchtig en nodig alle soorten reiniging, kocht ik haar een. En toen wilde ik een kat, ik kocht een P182. De P182 is niet per se een kat, maar het is nog steeds een uitstekende kopen. "
Mijn Systeem: 日夏子
|
|
|
|||
|
|||
|
Ik zeker eens over de PSU. Het is verreweg de meest vergeten onderdeel bij het upgraden en kan een enorme impact hebben op hoe lang uw pc zal leven voor.
Als u een e-machine, dan PSU vervanging is een must. :) |