![]() |
|
| |||
| |||
| Hei, jeg har nettopp kjøpt en ny 7600GT 256MB DDR3 AGP i går, jeg skjønte hastigheten fan viser 199C til 220C på GPU del og sa BUS ble PCI? Jeg bekymret meg grapcis er overoppheting, men Nvidia Kontrollpanel dens sier det 43C og Core på speed fan var 43 også? Noen andre spørsmål er, vil min 7600GT siste min 2 år ikke på nye spill jeg ikke har tenkt å spille nye spill, bare ting som (COD4/NFS PS / Guild Wars og så videre ...)? Og har jeg nok strøm, men hevder sin en 450W toppturer 25A ting men en UNBRANDED en og var ganske billig. også 7600GT eieren kan u fortelle meg hvor godt de kan overclock og hvilken programvare du bruker. Jeg takker for svar. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Speedfan er et gammelt, amatør skrevet litt programvare og ikke vil lese noen moderne utstyr riktig. Jeg er ikke Dissing speedfan, jeg tror det er en stor bit av programvare for eldre systemer. :)
Prøv Everest Home Edition (Google vil finne det, anbefaler jeg at du får det fra www.majorgeeks.com) Og se om det fungerer bedre, hvis ikke, prøv å lete etter programvare som er spesielt utformet for din type grafikkort. Min System: Glowbox
|
|
| |||||||||||||
| |||||||||||||
| det er ikke 200C: P nVidia har rett temp, er du godt innenfor en OK temperatur på dette kortet. Slå PSU ut så snart du kan. UNBRANDED PSU = døde maskinvare hvis det blåser en kondensatoren, etc. Sitat:
"Jeg elsket P182 så mye at når kona system var bråkete og trengte all slags rengjøring, jeg kjøpte henne en. Da jeg ønsket en katt, jeg kjøpte en P182. The P182 er ikke en katt per se, men det er fremdeles et utmerket kjøp. Min System: 日夏子
|
|
| |||
| |||
| Jeg definitivt enig om PSU. Det er langt og bort de mest oversett komponent når oppgradering og kan ha en stor innvirkning på hvor lenge PC-en din vil leve for. Hvis du har en e-maskin, og deretter PSU erstatning er en nødvendighet. :) |
![]() |
|
| Hugseliste |
Lignende Tråder | ||||
| Tråd | Tråd startet | Forum | Svar | Siste innlegg |
| High Speed Internet LAN hastighet Spørsmål Takk! | P5200 | Nettverk, modem og VoIP | 4 | 24 november 2009 22:46 |
| 7600GT + 6200 = bedre eller konflikten? | anthonyla65 | Kabinetter & Skjermer | 3 | 16 januar 2009 16:15 |
| Geforce 7600GT frysing | leland16 | Kabinetter & Skjermer | 7 | 19 mai 2008 04:57 |
| Vista Speed vs XP Speed | ketanco | Windows-operativsystemer | 3 | 27 januar 2008 23:06 |
| BB hastighet VS Router hastighet? | davsas | Nettverk, modem og VoIP | 2 | 18 januar 2008 12:12 |
| Thread Tools | |
| |