![]() |
|
| |||
| |||
| Hej, jag har precis köpt en ny 7600GT 256MB DDR3 AGP går jag insåg snabbt fläkten visar 199C till 220C på GPU avsnitt och sa att bussen PCI? Jag oroade mig grapcis är överhettning, men på Nvidia Control Panel dess säger 43C och Core på hur snabbt fläkten var 43 också? Några andra frågor är, kommer mina 7600GT senaste mina 2 år inte på nya spel jag dont plan att spela nya spel, bara saker som (COD4/NFS PS / Guild Wars och så vidare ...)? Och har jag tillräckligt med ström, det påståendet har en 450W toppmötet 25A sak, men en omärkta en och var ganska billig. också 7600GT ägare kan u berätta hur bra de kan överklockning och vilket program som ska användas. Jag uppskattar ditt svar. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Speedfan är en gammal, amatör skrivit lite mjukvara och kommer inte läsa vissa moderna utrustning ordentligt. Jag är inte Dissing speedfan, jag tror det är en stor bit av programvara för äldre system. :)
Prova Everest Home Edition (google hittar det, jag rekommenderar att du får den från www.majorgeeks.com) Och se om det fungerar bättre, om inte, försök att leta efter programvara som är speciellt avsedd för din typ av grafikkort. Mitt System: Glowbox
|
|
| |||||||||||||
| |||||||||||||
| det är inte 200C: P nVidia har rätt temp, du är väl inom en OK temperatur för att kortet. Växla PSU ut så fort du kan. Omärkta PSU = död hårdvara om det blåser en kondensator osv Citat:
"Jag älskade P182 så mycket att när min fru: s system var alla bullriga och som behövs för alla typer av städning, jag köpte henne en. Sedan, när jag ville ha en katt, jag köpte ett P182. De P182 är inte en katt i sig, men det är fortfarande ett utmärkt köp. " Mitt System: 日夏子
|
|
| |||
| |||
| Jag definitivt överens om PSU. Det är utan tvekan den mest förbisedd komponent när uppgradering och kan ha en enorm inverkan på hur länge din dator kommer att leva för. Om du har en e-maskin, sedan PSU byte är ett måste. :) |
![]() |
|
| Komihåglista |
Liknande Trådar | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Senaste Inlägg |
| High Speed Internet LAN hastighet Fråga Thanks! | P5200 | Nätverk, Modem & VoIP | 4 | 24 november 2009 22:46 |
| 7600GT + 6200 = Bättre eller konflikt? | anthonyla65 | Grafikkort & Skärmar | 3 | 16 januari 2009 16:15 |
| Geforce 7600GT frysning | leland16 | Grafikkort & Skärmar | 7 | 19 maj 2008 04:57 |
| Vista Speed vs XP Speed | ketanco | Windows-operativsystem | 3 | 27 januari 2008 23:06 |
| BB hastighet VS Router hastighet? | davsas | Nätverk, Modem & VoIP | 2 | 18 januari 2008 12:12 |
| Thread Tools | |
| |