![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Jeg planlægger at købe en EVGA GeForce 8600 GTS. Og lige nu, jeg dont have et godt bundkort på alle (kun 1 PCIe-slot), men jeg er planer om at erstatte det med måske nForce 680i, men im planlægger at det senere. Godt. Jeg tænkte, om, når jeg får det nye bundkort, kan jeg køre SLI med at skærmkortet og en XFX GeForce 8600 GT, i stedet for at skulle købe en anden GTS. |
|
| |||
| |||
| Nej, de to kort er ens - 8600GT & 8600GT eller begge GTS Jeg tror jeg er korrekt, når han siger, du er 99% sikker på at få en større ydeevne løft med en enkelt 8800GT eller et 9600GT snarere end SLI-Ing to 8600GTS. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Ikke engang den ulejlighed. Du synes at være under den antagelse, du har brug SLI at have en god platform, der er helt forkerte. Bare købe et 9600GT eller 8800GT.
"Jeg elskede P182 så meget, at når min kone's system blev alle støjende og havde brug for alle former for rengøring, jeg købte hende en. Og når jeg havde en kat, jeg købte en P182. De P182 er ikke en kat per se, men det er stadig et glimrende køb. " Mit system: 日夏子
|
|
| |||
| |||
| IC. How about PCI Express og PCI Express 2.0. Hvad er forskellen mellem de to? Ud fra hvad jeg kender min mobo er PCI Express, fordi jeg har et 8400 gs der. Men jeg vil gerne have bedre præstationer end fra hvad im få med 8400 gs. Im spørger, fordi jeg tror, at 8800GT og GeForce 9 serien er PCI-e 2.0 fra hvad jeg ved |
|
| |||
| |||
| Må ikke bekymre dig om det - det er vanskeligt at maette det PCIe x16 bus, som den er, og der er lidt resultater til gavn i en 2,0 mobo. Den virkelige fordel er, hvis du sætter en af ovenstående kort i.. Selv om næsten alt slår et 8400gs: p
__________________ "Jeg elskede P182 så meget, at når min kone's system blev alle støjende og havde brug for alle former for rengøring, jeg købte hende en. Og når jeg havde en kat, jeg købte en P182. De P182 er ikke en kat per se, men det er stadig et glimrende køb. " |
|
| |||
| |||
| hehe, Thats hvorfor im søger at opgradere. Men jeg dont spille nogle af de "top liste" spil som Crysis og Unreal. Jeg har lige spille nogle WoW og min Bro spiller også på min pc, og han spiller en masse middelalderlige 2 og Civ. Så Derfor var jeg sigter til noget omkring 8600 gt. Ive været leder på eBay for én, og jeg håber på at tilbringe mere end $ 60 en en herunder shipping / håndtering. Im på et stramt budget for udgifterne på min pc. så im håber at få et xfx 8600 GT og købe en separat ventilatoren for så jeg kan overclock det ganske lidt, eller få 8600 GT xxx som fabrikken overclocked da det leveres med en Zalman ventilatoren |
|
| |||
| |||
| Nå, ja, du kan gøre det. På $ 60 er det ikke så slemt for en aftale. Det er bare, at pris / ydelse klogt at 9600GT er en bedre aftale. Er WoW ikke spiller godt på en 8400? Det er overraskende.
__________________ "Jeg elskede P182 så meget, at når min kone's system blev alle støjende og havde brug for alle former for rengøring, jeg købte hende en. Og når jeg havde en kat, jeg købte en P182. De P182 er ikke en kat per se, men det er stadig et glimrende køb. " |
|
| |||
| |||
| Nej, det hele handler om at jeg har 2 computere. En på mit værelse og en Thats en "familie" computer. Jeg vil gerne have familien computer "bedre" end den i mit værelse, fordi Thats den ene Thats bliver brugt mest. (alias min bror spiller fanden ud af det. Han spiller en meget mere PC spil end mig. Ligesom CIV og middelalderen.) Jeg har i øjeblikket en 8400 GS i familiens computer, og han er i stand til at køre CIV på høje uden nogen problemer med i 8400 GS men kun på mellemlang indstillingerne med middelalderlige, men im planer om at erstatte det med et 8600gt og bringer den 8400 GS på mit værelse. Jeg har allerede WoW installeret på min computer på mit værelse. Så sin lettere og måde mere bekvemt bare at spille WoW på mit værelse. Jeg har ikke prøvet 8400 gs på wow endnu. Men jeg tror, at det vil være temmelig fast på, at spillet. BTW: Hvor meget betyder det 9600 GT gå til? |
|
| |||
| |||
| Du kan få et 9600GT eller et 8800GT for omkring $ 130.
|
| |||
| |||
| hhmmmm ... $ 130, der ser ud som en meget god pris for rækkevidde. Men jeg dont kende hvis im villige til at stille så meget til et grafikkort retten om nu. men det fra, hvad du siger, det ser ud som et meget stort spring fra 8600 GT til 8800 GT eller 9600 gt. vil du anbefale at jeg vente, indtil de bliver billigere? og hvis ja, hvor lang tid tror du, at kunne tage? |
![]() |
|
| Bogmærker |
Lignende Tråde | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Last Post |
| Dell Inspiron 8600 bærbar drivere udslettet - Ingen internet nu | coolones | Networking, Modemer & VoIP | 1 | 24. maj 2009 02:52 |
| Var dette en god handel? BfG Tech 8600 GTS | lukeshep | Grafikkort & Monitors | 6 | 24 januar 2009 07:25 |
| Nvidea 8600-serien | Big Ian | Grafikkort & Monitors | 1 | 29th Dec 2007 09:45 |
| Radeon x1300 pro vs Geforce 8600 GT | squals | Grafikkort & Monitors | 5 | 16 november 2007 17:37 |
| 8600 GTS PSU Krav | Blazing933 | Grafikkort & Monitors | 1 | 31 oktober 2007 08:01 |
| Thread Tools | |
| |