![]() |
| |||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Olen aikoo ostaa EVGA GeForce 8600 GTS. Ja juuri nyt, I dont on hyvä emolevy ollenkaan (vain 1 PCIe slot), mutta olen aikoo korvata että ehkä nForce 680i, mutta im suunnittelee, että myöhemmin. Hyvin. Mietin, jos kun en ymmärrä tätä uuden emolevyn, voinko käyttää SLI kanssa näyttösovittimen ja XFX GeForce 8600 GT sen sijaan, että ostaa toisen GTS. |
|
| |||
| |||
| Ei, kaksi korttia on sama - 8600GT & 8600GT tai molemmat APT Mielestäni olen oikeassa sanoessaan, olet 99% varmasti saavat suuremman suorituskyvyn lisäämiseksi yhdellä 8800GT tai 9600GT kuin SLI-Ing kaksi 8600GTs. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Älä edes vaivaudu. Näytätte olevan oletukseen tarvitset SLI on hyvä rig, joka on täysin väärä. Just ostaa 9600GT tai 8800GT.
"I loved että P182 niin paljon, että kun vaimoni järjestelmä oli meluisa ja tarvitaan kaikenlaisia puhdistus, ostin hänelle yksi. Sitten, kun halusin kissaa, ostin P182. The P182 ei ole kissan sinänsä mutta se on silti erinomainen ostaa. " My System: 日夏子
|
|
| |||
| |||
| ic. Entä PCI Express-ja PCI Express 2.0. Mitä eroa on kaksi? Mistä tiedän, minun mobo on PCI Express, koska minulla on 8400 gs siellä. Mutta haluaisin saada parempia tuloksia kuin mitä im saada kanssa 8400 gs. Im pyytää, koska olen sitä mieltä, että 8800GT ja GeForce 9-sarja on pci e 2,0 mitä tiedän |
|
| |||
| |||
| Älä huolehdi siitä - se on vaikea kyllästetään PCIe x16 bussilla, koska se on, ja on vähän suorituskykyä hyötyä 2,0 mobo. Todellinen hyöty on, jos yhden edellä mainituista kortit tuumaa. Vaikka lähes mitään voittaa 8400gs: p
__________________ "I loved että P182 niin paljon, että kun vaimoni järjestelmä oli meluisa ja tarvitaan kaikenlaisia puhdistus, ostin hänelle yksi. Sitten, kun halusin kissaa, ostin P182. The P182 ei ole kissan sinänsä mutta se on silti erinomainen ostaa. " |
|
| |||
| |||
| hehe, thats miksi im HAKU päivittää. Mutta i dont pelata joitakin niistä ylhäältä tason "pelit kuten Crysis ja epätodellinen. Minä vain toistamaan joitain WoW ja minun veli on myös minun pc ja hän soittaa paljon keskiaikaista 2 ja Civ. Joten thats miksi olin tavoitteena jotain ympäri 8600 gt. Ive ollut HAKU eBayssa yhden ja olen haluavat käyttää enintään 60 dollaria yhden myös laivaliikenteen / käsittely. Im on tiukka talousarvion menojen minun pc. niin im haluavat saada xfx 8600 gt ja ostaa erillisen tuulettimen niin voin overclock sitä melko tai hanki 8600 gt xxx, joka on tehtaan Kokonaispistemäärä koska sen mukana tulee Zalman jäähdytystuuletin |
|
| |||
| |||
| No, joo, voit tehdä sen. At $ 60's on huono tehty sopimus. Se johtuu vain siitä, että hinnan ja suorituskyvyn viisasta, että 9600GT on parempi käsitellä. Onko WoW ei ole pelannut hyvin on 8400? Tämä on yllättävää.
__________________ "I loved että P182 niin paljon, että kun vaimoni järjestelmä oli meluisa ja tarvitaan kaikenlaisia puhdistus, ostin hänelle yksi. Sitten, kun halusin kissaa, ostin P182. The P182 ei ole kissan sinänsä mutta se on silti erinomainen ostaa. " |
|
| |||
| |||
| Ei, koko sopimukseen olen 2-tietokoneissa. Yksi minun huone ja yksi thats a "perhe" tietokoneeseen. Haluan perheen tietokone "parempi" kuin yksi oma huone, koska thats yhden thats tottuu eniten. (alias veljeni soittaa helvetti irti. Hän pelaa paljon enemmän pc pelejä kuin minä. Kuten civ ja keskiaikaisena.) Minulla on tällä hetkellä 8400 GS vuonna perheen tietokone ja hän voi suorittaa civ korkean ilman ongelmia kanssa että 8400 GS mutta vain keskipitkän asetukset keskiaikainen, mutta im suunnittelun korvasi kanssa 8600gt ja laskemisesta 8400 GS omassa huoneessa. Minulla on jo WoW asennettu minun tietokone omassa huoneessa. Joten sen helpompaa ja siten helpompi vain pelata WoW omassa huoneessa. I havent kokeillut 8400 gs on wow vielä. Uskon kuitenkin, it'll on melko vankka, että peli. BTW: Paljonko 9600 GT mennä? |
|
| |||
| |||
| Voit saada 9600GT tai 8800GT noin 130 dollaria.
|
| |||
| |||
| hhmmmm ... 130 dollaria, että näyttää erittäin hyvä hintaluokassa. kuitenkin i dont tiedä, onko im valmis esittää, että paljon osaksi näytönohjain oikeassa nyt. mutta se, mitä et sano, tuntuu siltä, että erittäin suuri hypätä alkaen 8600 gt on 8800 gt tai 9600 gt. haluaisit suositella, että odotan kunnes he saavat halvempaa? ja jos, niin kuinka kauan luulet, että voisi tehdä? |
![]() |
|
| Kirjanmerkit |
Samanlaisia Threads | ||||
| Kierre | Thread Starter | Forum | Vastaukset | Last Post |
| Dell Inspiron 8600 kannettava tietokone kuljettajien pyyhkiä - No internet nyt | coolones | Verkottuminen, Modeemit & VoIP | 1 | 24. toukokuuta 2009 02:52 |
| Oliko tämä paljon? BFG Tech 8600 GTS | lukeshep | Graphics Cards & Näytöt | 6 | 24th Jan 2009 07:25 |
| Nvidea 8600-sarja | Big Ian | Graphics Cards & Näytöt | 1 | 29. Joulukuu 2007 09:45 |
| Radeon x1300 pro vs. Geforce 8600 GT | squals | Graphics Cards & Näytöt | 5 | 16. marraskuu 2007 17:37 |
| 8600 GTS PSU Vaatimukset | Blazing933 | Graphics Cards & Näytöt | 1 | 31. lokakuu 2007 08:01 |
| Thread Tools | |
| |