mindere aandelenkarakter

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Hardware > Grafische Kaarten & Monitors

Register

8600 GTS met 8600 GT in SLI compatibel samen?

Reply

Thread Tools
Old 5 jun 2008, 15:22
Lid Fractie

Ik ben van plan om een EVGA GeForce 8600 GTS. En nu, I dont hebben een goede moederbord op alle (slechts 1 PCIe-slot), maar ben van plan te vervangen dat met misschien wel de nForce 680i, maar im plan om dat later. Goed. Ik vroeg me af of als ik wel dat nieuwe moederbord, kan ik uitvoeren SLI met die video kaart en een XFX GeForce 8600 GT, in plaats van te kopen een ander GTS.
Old 5 jun 2008, 16:06
Lid Fractie

Nee, de twee kaarten moeten hetzelfde - 8600GT & 8600GT of beide GTS'en

Ik denk dat ik juist zeggen dat je 99% zeker een grotere prestatie-boost met een 8800GT of een 9600GT dan SLi-ing twee 8600GTS.
Old 5 jun 2008, 16:23
Donor Groep

Niet eens de moeite. U lijkt te zijn in de veronderstelling u nodig SLI te hebben een goed tuig, dat is volkomen onjuist. Gewoon kopen een 9600GT of 8800GT.
"Ik hield van de P182 zo dat, wanneer mijn vrouw was al luidruchtig en nodig alle soorten reiniging, kocht ik haar een. En toen wilde ik een kat, ik kocht een P182. De P182 is niet per se een kat, maar het is nog steeds een uitstekende kopen. "

Mijn Systeem: 日夏子

Processor (s):
Core 2 Duo E6400 2.13 -> 3.01ghz
Moederbord:
MSI P6N SLI Platinum LGA 775
RAM Geheugen:
2GB Patriot Extreme Performance
Graphics Card (s):
PNY 8800GTS 320MB
Sound Card:
Sound Blaster Xtremegamer 7.1
Hard Drive (s):
80GB + 500GB
Optische Drive (s):
2x SATA
Case / PSU:
Antec 900 + 620W Aerocool zeroDBA
Koeling:
4x 120mm Yate Loon-200mm + top
Netwerk / Internet:
Qwest
Monitor (s):
Dell 22 "S2209W (1920x1080)
Operating System (s):
Windows XP + 7
Old 5 jun 2008, 16:42
Lid Fractie

IC. Hoe zit het PCI-Express en PCI Express 2.0. Wat is het verschil tussen de twee? Van wat ik weet dat mijn mobo is PCI-Express, want ik heb een 8400 GS in. Maar ik zou graag een betere prestatie dan uit wat im krijgt met de 8400 GS. Im gevraagd omdat ik denk dat de 8800GT en de GeForce 9-serie zijn PCI-e 2.0 uit wat ik weet
Old 5 jun 2008, 19:30
Donor Groep

Maak je geen zorgen over het - het is moeilijk te verzadigen de PCIE x16-bus als het is, en er is weinig prestaties voordeel in een 2.0 mobo.

Het echte voordeel is als je een van de bovenstaande kaarten inch. Al bijna alles wint van een 8400gs: p
"Ik hield van de P182 zo dat, wanneer mijn vrouw was al luidruchtig en nodig alle soorten reiniging, kocht ik haar een. En toen wilde ik een kat, ik kocht een P182. De P182 is niet per se een kat, maar het is nog steeds een uitstekende kopen. "
Old 5 jun 2008, 21:03
Lid Fractie

hehe, thats waarom im looking to upgrade. But i dont spelen sommige van deze "top-tier" spellen als Crysis en Unreal. Ik heb net enkele WoW spelen en mijn broertje speelt ook op mijn pc en hij speelt een veel middeleeuwse 2 en Civ. Dus dat is waarom ik was gericht voor iets rond de 8600 GT. Ive zoekt op eBay voor een en ik hoop te besteden niet meer dan $ 60 een een inclusief verzendkosten / afhandeling. Im op een strakke begroting voor uitgaven op mijn pc. zo im hoopte om een XFX 8600 gt en koop een aparte koelventilator voor overklokken, dus ik kan het een beetje of krijg 8600 gt xxx die fabriek overclocked omdat hij wordt geleverd met een Zalman ventilator
Old 5 jun 2008, 21:47
Donor Groep

Nou, ja, je kan dat doen. Op $ 60 is het niet zo erg van een deal. Het is gewoon dat de prijs / prestatie verstandig de 9600GT is een betere deal.

WoW spelen is niet goed op een 8400? Dat is verrassend.
Old 5 jun 2008, 21:58
Lid Fractie

Nee, de hele deal is ik heb 2 computers. Een in mijn kamer en een thats een "familie" computer. Ik wil de familie computer "beter" dan die in mijn kamer, want dat is de een thats wordt het meest gebruikt. (aka mijn broer speelt de hel van te maken. Hij speelt veel meer PC-spellen dan ik. Zoals civ en middeleeuws.) Ik heb momenteel een 8400 GS in de familie computer en hij is in staat te lopen civ op hoog zonder problemen met de 8400 GS, maar alleen op het midden-instellingen met middeleeuws, maar im plan ter vervanging van dat met een 8600gt en de ingebruikneming van de 8400 GS in mijn kamer. Ik heb al WoW geïnstalleerd op mijn computer in mijn kamer. Dus zijn gemakkelijker en veel meer handige gewoon WoW te spelen in mijn kamer. Ik havent geprobeerd de 8400 GS op wow nog niet. Maar ik denk dat je behoorlijk stevig op dat spel. BTW: hoe duur is de 9600 GT gaan?
Old 5 jun 2008, 22:52
Donor Groep

U kunt een 9600GT of een 8800GT voor ongeveer $ 130.
Old 5 jun 2008, 23:07
Lid Fractie

hhmmmm ... $ 130, dat lijkt een zeer goede prijs bereik. Maar i dont know als im bereid zijn om dat er veel in een grafische kaart gelijk over nu. maar uit wat je zegt, lijkt het net een hele grote sprong van de 8600 GT aan de 8800 GT of 9600 GT. zou u aanbevelen dat ik wachten tot ze goedkoper? en zo ja, hoe lang denkt u dat zou kunnen nemen?
Reply

Register
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.