![]() |
|
|
|||
|
|||
|
Hi guys,
en af mine venner har et NVIDIA Geforce 8600GT og har været klager over nedbrud. Tja i det mindste vi tror sin grafikkortet. fordi vi løber strøm direktør, den bryder ned, løber vi Assassins Creed, det fryser, går ned og til tider lukker hele computeren. Please help! CodeFreakC |
|
|
||||||||||||
|
||||||||||||
|
hvad PSU har du? det kunne være en mangel på magt spørgsmål, og har dette været tilfældet scince han fik kortet? og ved du hvad temperatur kortet kører på?
|
||||||||||||
|
||||||||||||
|
Jeg har et 8600GT grafikkort og minen holdes indefrysning indtil jeg opdaterede grafikkortet føreren og at sorteret det. Så prøv at opdatere din driver, og det kan løse problemet for dig.
|
|||
|
|||
|
Åh jo, hvordan dumt af mig, chaufføren skulle have været mit første spørgsmål, så ja, opdatere den, hvis det ikke er allready.
|
|
|
|||
|
|||
|
Ja, jeg prøvet omega drivere, men de sagde de er ikke forenelige. og det har de nyeste drivere ... Jeg dont kende til grafikkortet temp. men dårligt finde ud af det. er der alligevel kan jeg få information om min PSU uden at åbne pc'en. fordi han er virkelig nervøs om åbning af det ......
|
|
|
|||
|
|||
|
desværre så vidt jeg ved, er der ikke en mulighed for at vide, hvad din PSU er uden aabning af kassen, medmindre det har en mærkat på bagsiden. Dette er fordi der ikke er nogen compunication mellem PSU og bundkortet.
|
|
|
||||||||||||
|
||||||||||||
|
Det kunne også være en overophedning, fordi det er dækket af støv.
Du virkelig har brug for at knække sagen åben ... theres intet du kan bryde inde medmindre du begynder at pille med kram.
|
|
||||||||||||
|
||||||||||||
|
Normalt "Jeg er enig med sådan og sådan", anses for nytteløs stillinger, men denne gang er jeg 'nødt til at sige, at jeg er enig med Serverguy. Selv om den eneste til at lægge nogle vægt bag hans post ... Med spørgsmålet din ven er i øjeblikket oplever, du har to muligheder:
|
|||
|
|||
|
Åh ... og af den måde ... Det kunne jo også være en overophedning spørgsmål. Folk er altid hurtige til at skyde skylden på grafikkortet, hvis deres system er frysning, men du vil blive overrasket over hvor mange der er frameldingsregisterets gang om fastsættelse af deres problemer, fordi de er overbevist om, at grafikkortet har skylden, mens den er i virkeligheden en anden del af det system, der forårsager problemet.
Det kunne være en god idé at skrive systemet spec her og lad os vide, hvor gamle system. Da din ven er så tilbageholdende med at åbne op for sin sag, vil jeg antage, at der ikke har været de seneste hardware opdateringer selv hvis ville være godt, hvis De vil bekræfte dette for at være sikker. Hvis du har problemer med at identificere dele af systemet, blot downloade og installere "Everest". Det vil godt fortælle dig, hvad der er inde i systemet. Cheers: Chris |
|
|
|||
|
|||
|
Hey, viser sig, det var CPU, overophedning
thanx CodeFreakC |