![]() |
| |||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Hi guys, yksi ystäväni on NVIDIA Geforce 8600GT, ja se on ollut pakolaista kaatuu. No ainakin meidän mielestämme sen grafiikkakorttiin. koska emme teho johtaja, se kaatuu, otamme murhaajien uskonnosta, se jäätyy, kolarit ja joskus sammuu koko tietokone. please help! CodeFreakC |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| mitä PSU sinulla on? se voisi olla puute vallan asia, ja on tämä tapahtuu scince hän sai kortin? ja sinä tiedät mitä lämpötila kortti käy?
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Minulla on 8600GT Graphics Card ja minun pitää jäädyttämistä kunnes päivitetty näyttösovittimen ohjain ja että LAJITTELE sitä. Joten yritä päivittäminen kuljettajan ja se voisi selvittää ongelman sinulle.
| |||
| |||
| Voi tietenkin, kuinka typerä minua, kuljettajan olisi pitänyt olla ensimmäinen kysymykseni, joten kyllä, päivittää, jos se ei ole allready. |
|
| |||
| |||
| Joo, olen kokeillut omega kuljettajia, mutta he sanoivat he ole yhteensopivia. ja se on uusimmat ajurit ... I dont tiedä näytönohjain temp. mutta huonosti selvää. Onko silti voin saada tietoa minun PSU avaamatta st. koska hän on todella hermostunut noin avaamatta sitä ...... |
|
| |||
| |||
| valitettavasti sikäli kuin tiedän, ei ole mitenkään tietää mitä PSU on ilman kotelon avaamista, ellei sillä ole tarran takana. Tämä johtuu siitä, että ei ole mitään compunication välillä PSU ja emolevyn. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Se voisi myös olla ylikuumeneminen, koska se on katettu pölyä. Sinulla on todellakin crack tapauksessa auki ... Theres mitään voit rikkoa sisällä ellet aloittaa puuhailemme kanssa kamaa.
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Tavallisesti "Olen samaa mieltä tällainen ja tällainen" katsotaan hyödytön virkaa, mutta tällä kertaa En tarvitse sanoa, että olen samaa mieltä Serverguy. Vaikka sen ainoa esittää joitakin paino takana virkaan ... Kun kysymys ystäväsi on tällä hetkellä, sinulla on kaksi vaihtoehtoa:
| |||
| |||
| Voi ... ja se, miten ... Se voisi tosiaankin olla myös ylikuumenemisen kysymys. Ihmiset ovat aina nopeasti syyttää näytönohjain, jos järjestelmä on jäädyttäminen mutta haluat olla yllättyneitä, kuinka moni menettää aikaa vahvistamisesta niiden asioita, koska he ovat vakuuttuneita siitä, että näytönohjain on vika, kun se on itse asiassa toinen osa järjestelmää aiheuttaa ongelmaa. Se saattaa olla hyvä idea postata järjestelmän spec tästä ja kerro meille, kuinka vanha järjestelmä. Koska ystäväsi on niin haluton avaamaan hänen tapauksessaan, minä oletan, että ei ole ollut viime laitteisto päivityksiä vaikka olisi hyvä, jos voisitte vahvistaa, että tämä on varma. Jos sinulla on vaikeuksia tunnistaa osia järjestelmän vain ladata ja asentaa "Everest". It'll hienosti kertoa teille, mitä on sisällä järjestelmässä. Cheers: Chris |
|
| |||
| |||
| hei, osoittautuu, että se oli CPU, ylikuumenemisesta thanx CodeFreakC |
![]() |
|
| Kirjanmerkit |
Samanlaisia Threads | ||||
| Kierre | Thread Starter | Forum | Vastaukset | Last Post |
| Kamala Crash Need Help! | deathdude4044 | Windows-käyttöjärjestelmät | 1 | 5 lokakuu 2009 00:22 |
| Ole hyvä ja auta minua tämän kamala virus | ashubetta | Virusten, vakoiluohjelmien & Security | 3 | 9. Jan 2009 10:09 |
| 9500gt/8600gt | Katana | Graphics Cards & Näytöt | 3 | 8. Joulukuu 2008 03:38 |
| Uusi seurata näyttää kamala | Hobbes1677 | Graphics Cards & Näytöt | 2 | 30. marraskuu 2008 18:08 |
| Monitor värit näyttävät kamala | rowtron | Graphics Cards & Näytöt | 6 | 14. Jan 2008 11:22 |
| Thread Tools | |
| |