![]() |
|
| |||
| |||
| Hi guys, een van mijn vrienden heeft een NVIDIA Geforce 8600GT en is een klacht van crashes. Nou we tenminste denken zijn de grafische kaart. want we lopen macht directeur, It crashes, lopen we Assassins Creed, het bevriest, crashes en soms schakelt de hele computer. Please help! CodeFreakC |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| PSU wat heb je? kon zijn van een gebrek aan macht kwestie, en heeft dit al gebeurt scince hij de kaart? en weet je welke temperatuur de kaart draait op?
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Ik heb een 8600GT grafische kaart en de mijne gehouden bevriezen totdat ik bijgewerkt het stuurprogramma voor de grafische kaart en dat gesorteerd uit. Dus probeer het bijwerken van uw bestuurder en kan uitzoeken van het probleem voor je.
| |||
| |||
| Oh natuurlijk, hoe dom van mij, de bestuurder moet zijn geweest van mijn eerste vraag, zo ja, werkt deze, indien zij niet reeds. |
|
| |||
| |||
| Ja, ik probeerde de Omega drivers, maar ze zei dat ze niet compatibel zijn. en het is de nieuwste stuurprogramma's ... I dont weet over de grafische kaart temp. maar slecht vinden. is er toch kan ik informatie over mijn PSU zonder opening van de st. want hij is echt nerveus over het openen van het ...... |
|
| |||
| |||
| helaas voor zover ik weet, is er geen manier om te weten wat uw PSU is zonder opening van de zaak, tenzij het een sticker op de achterkant. Dit komt omdat er geen compunication tussen de voeding en het moederbord. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Het kan ook oververhitting want het is bedekt met stof. Je moet echt barst het geval open ... theres niets wat je kunt breken binnen tenzij u start gehannes met spullen.
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Gewoonlijk "Ik ben het eens met deze en dergelijke" worden beschouwd als nutteloos posten, maar dit keer dat ik 'moet zeggen dat ik het eens met Serverguy. Zelfs als zij alleen om wat gewicht achter zijn post ... Met de uitgifte van uw vriend is momenteel, heb je twee opties:
| |||
| |||
| Oh ... en door de manier waarop ... Het kan inderdaad ook een probleem van oververhitting. Mensen zijn altijd snel de schuld van de grafische kaart als hun systeem is het vriespunt, maar je zou verbaasd zijn hoeveel er verloren tijd tot vaststelling van hun problemen, omdat ze ervan overtuigd zijn dat de grafische kaart is in gebreke is gebleven, terwijl het in werkelijkheid een ander deel van het systeem leidt tot het probleem. Het is wellicht een goed idee om het systeem spec hier en laat ons weten hoe oud het is. Omdat je vriend is zo terughoudend te openen zijn zaak, zal ik aannemen dat er geen recente hardware-updates hoewel indien zou goed zijn als u zou kunnen bevestigen dat dit zeker. Als je problemen hebt met het identificeren van onderdelen van het systeem, gewoon downloaden en installeren "Everest". Het zal mooi vertellen u wat er binnen het systeem. Cheers: Chris |
|
| |||
| |||
| hey, blijkt het was de cpu, oververhitting thanx CodeFreakC |
![]() |
|
| Bladwijzers |
Gelijkaardige Draden | ||||
| Draad | Thread Starter | Forum | Antwoorden | Last Post |
| Horrible Crash Need Help! | deathdude4044 | Windows besturingssystemen | 1 | 5 oktober 2009 00:22 |
| Please help me met dit vreselijke virus | ashubetta | Virus, spyware & Security | 3 | 9 Jan 2009 10:09 |
| 9500gt/8600gt | katana | Grafische Kaarten & Monitors | 3 | 8 Dec 2008 03:38 |
| Nieuwe monitor ziet er verschrikkelijk | Hobbes1677 | Grafische Kaarten & Monitors | 2 | 30 nov 2008 18:08 |
| Monitor kleuren kijken verschrikkelijk | rowtron | Grafische Kaarten & Monitors | 6 | 14 Jan 2008 11:22 |
| Thread Tools | |
| |