![]() |
|
| |||
| |||
| hi guys, en av mine venner har et NVIDIA GeForce 8600GT og har vært klaget over krasjer. Vel minst tror vi det grafikkortet. fordi vi kjører strøm regissør, krasjer det, kjører vi assassins creed, fryser det, krasj og noen ganger slår seg av hele maskinen. please help! CodeFreakC |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| hva PSU har du? det kan bli mangel på strøm problemet, og har dette vært happening scince han fikk kortet? og vet du hva temperaturen kortet kjører på?
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Jeg har et 8600GT grafikkort og mine holdt frysepunktet før jeg oppdaterte grafikkort driveren og som sorteres ut. Så prøv å oppdatere driveren og det kan ordne opp i problemet for deg.
| |||
| |||
| oh selvfølgelig, hvor dumt av meg, skal sjåføren ha vært mitt første spørsmål, så ja, oppdatere den hvis den ikke allerede. |
|
| |||
| |||
| Ja, jeg prøvde omega-driverne, men de sa de ikke er kompatible. og den har de nyeste driverne ... JEG dont vite om grafikkortet temp. men ill. finne ut. er der allikevel jeg kan få info om psu mitt uten å åpne PCen. fordi han er virkelig nervøs for å åpne det ...... |
|
| |||
| |||
| Dessverre så vidt jeg vet, det er ikke en måte å vite hva din PSU er uten å åpne sak, med mindre det har et klistremerke på baksiden. Dette er fordi det ikke er noen compunication mellom PSU og hovedkort. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Det kan også være overopphetet fordi den er dekket med støv. Du trenger virkelig å sprekk saken åpen ... Theres ingenting kan bryte inn hvis du begynner å tukle med ting.
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Normalt "Jeg er enig med slik og slik" anses unyttig innlegg, men denne gangen jeg må si at jeg er enig med Serverguy. Selv om det bare å legge litt vekt bak sin post ... Med problemet din venn for tiden opplever, har du to alternativer:
| |||
| |||
| Å ... og by the way ... Det kan faktisk også være en overoppheting problem. Folk er alltid raske til å skylde på grafikkortet hvis deres system er iskaldt, men du vil bli overrasket over hvor mange som mistet tid fixing sine saker fordi de er overbevist om at grafikkortet er på feil mens det er faktisk en annen del av systemet forårsaker problemet. Det kan være en god idé å legge inn systemet spec her og fortelle oss hvordan gamle systemet. Siden din venn er så motvillig til å åpne opp sin sak, vil jeg anta at det har vært noen nyere maskinvare oppdateringer selv om ville være fint om du kunne bekrefte dette for å være sikker. Hvis du har problemer med å identifisere deler av systemet, bare laste ned og installere "Everest". Det blir pent fortelle deg hva som er inne i systemet. Cheers: Chris |
|
| |||
| |||
| hei, viser seg det var cpu, overoppheting thanx CodeFreakC |