![]() |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| lige blevet msi 8600gt i endelig opdatering fra 7600gs, blot en hurtig generel gennemgang for kortet jeg troede ville være rart for at spørge om, hvad kortet for at få etc etc
dette kort er blevet snubbed meget som folk, der har gennemgået den siger det shouldn't være i 8600-serien, da der ikke var fordoblet i resultater fra 7600, som der var mellem 6600 til 7600 (håber, at der forstand) anyways, jeg hentede selskab helte til lige se resultater forandringer (gonna test bf2142 ina sec) på høje indstillinger på 7600gs I couldnt get mere end 10fps, lamme jeg ved, ive prøvet 8600gt samme res etc etc og ive fik 105fps Dette gjorde mig hader vurderinger som jeg fik på en sådan stressy staten som jeg couldnt finde en budget-kort, der gjorde ikke få bankede som crap eller ikke godt nok, og som du kan se sin bevist dem forkert, for mig atleast. Mit system: Min
|
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| God post. ![]() Få's mig tanker om, da jeg bygger mine tanker om FEAR på 1280x1024 med 2xAA og 4xAF med fuld detaljer (som er hvordan spillene skal spilles) og GT så lav trediverne peak fps, ned til 17 (som er helt ærligt unplayable). Glem ikke det bliver vildt afhængig. Og i nogle tilfælde også CPU afhængig.
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Nice post, tak for den fornyede undersøgelse.
| |||
| |||
| bf2142 -- 1280 res alt for høje og 4x AA og im få 50 fps, bedøvet mig at være ærlig netop for dig alex Jeg vil hente FEAR demo og give den et razzle |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Jeg undrer også, hvilken størrelse kort du få dem fps på? og hvis de var fuld?
www.Trade4Free.ie Den virkelige fare er ikke, at computerne begynder at tænke som mænd, men at mænd begynder at tænke som computere. Hvor der ikke er en mulighed, der kan være noget valg! ![]() Mit system: Nogle andre elsker!
|
|
| |||
| |||
| I cant huske navnet på kortet, samme tema i havnen, men ikke havnen lol, jeg er ikke spillet det meget seneste (min gamle gfx kortet sætte mig ud ABIT) dybest kortet hvor EU forsvarer sin støvede kort på andet flag theres gerne gateways med immigrations tegn på dem lol, anyway, jeg var på en EA UK server fuld |
|
| |||
| |||
| FEAR løber som en charme, alt maxed 1280 res 2xaa 4xaf im få ca 50fps igen mening et problem ........... dens et af disse spil, at skræmme væk af mig hah! Gudskelov for det langsomme mo eller kugler tid, de har i spillet, så jeg kan se hvad der sker, dens for mørkt lol og flash lyset sucks! men yeh dette kort bygge en behandling! |
|
| |||
| |||
| Tak for udstationering tilbage, hvad de o'c på kortet? (GPU og RAM) I'm idet Stream Shader's ikke oc'd. Ville ikke tankerne du besvarer, hvis De kunne som kortet jeg brugte var en Vanilla, ville være rart at få en sammenligning. Skål.
__________________ hørt wow er en bedre kontraceptiv derefter piller, ingen vittighed jeg spillede rs for 2-3 år og 2 uger efter jeg stoppede Jeg har mistet min jomfruelighed. -Kanoakavirus |
|
| |||
| |||
| dens den MSI version, ill så se for dig, surf rundt ABIT cuz jeg ærligt dont know lol, im prøver at holde sig væk fra OC'in som jeg kender ill ruin min computer lol, anyway hurtig 'run' måde at finde ud af, men yeh ill finde ud af for mate! |
|
| |||
| |||
| Er dette kort lige så god som 8600GT http://www.komplett.co.uk/k/ki.aspx?sku=333142 og hvor meget bedre er begge disse kort mod to 6600LE's, ville jeg se meget af en forbedring med nogen af GT kort. Skål Marty |