![]() |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| akkurat MSI 8600gt i endelig oppdatert fra 7600gs, bare en rask generell vurdering for kortet jeg tenkte kunne være fint for å spørre om hva kortet for å få osv. osv.
dette kortet er snubbed mye som folk som har sett den sier at det burde være i 8600-serien som det ikke var dobbel ytelse fra 7600 som det var mellom 6600 til 7600 (håper at laget forstand) anyways, jeg lastet ned selskapet av helter å bare se resultatene endring (skal teste bf2142 Ina sek) på høye innstillinger på 7600gs i couldnt få mer enn 10fps, halt jeg vet, Ive prøvd 8600gt samme res etc etc og Ive fikk 105fps dette gjorde meg hater vurderinger som jeg fikk på en slik stressy staten som i couldnt finne en budsjett-kortet som gjorde ikke få banket som crap eller ikke godt nok, og som du kan se påvist dem feil, for meg atleast. Min System: Min
|
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Bra innlegg. ![]() Get's me tenke selv som jeg bygger mine tanker på frykt på 1280x1024 med 2xAA og 4xAF med alle detaljer (som er hvordan spillene skal spilles) og GT så lav trettiårene peak fps ned til 17 (som er ærlig, UNPLAYABLE). Ikke glem det vil være spillet avhengige. Og i noen tilfeller også CPU avhengig av.
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Nice post, takk for anmeldelsen.
| |||
| |||
| bf2142 -- 1280 res alt på høy og 4x AA og im får 50 fps, stunned meg å være ærlig bare for deg alex Jeg laster ned frykten demonstrasjon og gi den et razzle |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Jeg overrasket også, hva størrelse maps ble du får de fps på? og var de full?
www.Trade4Free.ie Den virkelige faren er ikke at datamaskiner skal begynne å tenke som menn, men at mennene begynner å tenke som datamaskiner. Hvor det ikke er noe alternativ, kan det ikke noe valg! ![]() Min System: Noen andre lover!
|
|
| |||
| |||
| i cant husker navnet på kartet, samme temaet i havna, men ikke båtplass lol, jeg er ikke spilt det mye senere (min gamle gfx kortet satt meg abit) utgangspunktet kartet der EU forsvarer, dets en støvete kart på andre flagg Theres liker gatewayer med immigrations tegn på dem lol, allikevel var jeg på et EA UK serveren full |
|
| |||
| |||
| Frykten går som en sjarm, alt maxed 1280 res 2xaa 4xaf im får omtrent 50fps igjen mind en problem ........... den en av de spillene som skremme helvete ut av meg hah! Takk Gud for treg mo eller bullet tid de har i spillet slik at jeg kan se hva som skjer, er for mørk lol og blits lys suger! men yeh dette kortet fungerer en behandler! |
|
| |||
| |||
| Takk for innlegg tilbake, hva de o'c på kortet? (GPU og ram) Jeg antar at de Stream shader er ikke oc'd. Ville ikke tankene du svare hvis du kunne så kortet jeg brukte var en Vanilla, ville være hyggelig å få en sammenligning. Skål.
__________________ hørt wow er et bedre contraceptive deretter pille, ingen vits i spilt rs for 2-3 år og 2 uker etter at jeg sluttet i lost my virginity. -Kanoakavirus |
|
| |||
| |||
| sin MSI versjon, ill en titt for deg surfe rundt abit cuz jeg ærlig dont vite lol, im prøver å holde deg unna OC'in jeg vet ill ødelegge datamaskinen min lol, allikevel rask "kjøre" måte å finne ut men yeh ill finne på kompis! |
|
| |||
| |||
| Er dette kortet like god som 8600GT http://www.komplett.co.uk/k/ki.aspx?sku=333142 og hvor mye bedre er begge disse kortene mot to 6600LE's, ville jeg se mye av en forbedring med noen av GT-kort. Skål Marty |
![]() |
|
| Hugseliste |
Lignende Tråder | ||||
| Tråd | Tråd startet | Forum | Svar | Siste innlegg |
| 9500gt/8600gt | Katana | Kabinetter & Skjermer | 3 | 8 desember 2008 03:38 |
| 8600gt horrible! | CodeFreakC | Kabinetter & Skjermer | 11 | 29 august 2008 13:26 |
| Tester | Jase123 | Community News & Chat | 4 | 9 februar 2008 18:05 |
| DOT Express - 8600GT Overclocking | mrdaveyk | Kabinetter & Skjermer | 4 | 5 januar 2008 21:50 |
| 8600GT, 8800GT eller X1950 Pro? | Count Jackula | Kabinetter & Skjermer | 7 | 15 desember 2007 05:37 |
| Thread Tools | |
| |