![]() |
|
| |||
| |||
| Fant dette kortet på MD.com, doesnt se Shabby. Jeg ble også se på denne. Men den ekstra ytelsen ikke synes å begrunne den ekstra kostnad. Også den første knyttet kortet har noe som heter "SmartDoctor" for OC'ing. Har noen hadde erfaring med dette?
__________________ Sist natt jeg lå i sengen og se opp på stjernene på himmelen og jeg tenkte til meg selv, hvor pokker er taket. ![]() |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Ikke mye forskjell bortsett klokker. Bare OC de 8800GT og sparer deg forskjellen.
"Jeg elsket P182 så mye at når kona system var bråkete og trengte all slags rengjøring, jeg kjøpte henne en. Da jeg ønsket en katt, jeg kjøpte en P182. The P182 er ikke en katt per se, men det er fremdeles et utmerket kjøp. Min System: 日夏子
|
|
| |||
| |||
| Yeh dvs hva jeg tenkte, takk for bekreftelsen!
__________________ Sist natt jeg lå i sengen og se opp på stjernene på himmelen og jeg tenkte til meg selv, hvor pokker er taket. ![]() |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Bare kjøpe mitt 8800GTS
![]() |
|
| Hugseliste |
Lignende Tråder | ||||
| Tråd | Tråd startet | Forum | Svar | Siste innlegg |
| Ny 9-serien | xactly | Kabinetter & Skjermer | 11 | 20 oktober 2009 11:56 |
| Series of Ubuntu spørsmål | pest79456 | Linux og alternative OS | 0 | 23 september 2009 12:28 |
| Bf serien i widescreen | mrdaveyk | PC & Console Gaming | 1 | 3 januar 2008 05:14 |
| 8-serien | mrdaveyk | Kabinetter & Skjermer | 2 | 17nde sep 2007 04:03 |
| Hitman-serien | LCD Monitor | PC & Console Gaming | 4 | 21 oktober 2006 06:59 |
| Thread Tools | |
| |