![]() |
|
| |||
| |||
| Hittade den här kort på MD.com, doesnt se sluskig. Jag fick också titta på detta en. Men den extra prestanda doesnt verkar för att motivera den extra kostnad. Även den första kopplade kortet har något som kallas "SmartDoctor för OC'ing. Har någon haft erfarenhet av detta?
__________________ I går kväll Jag låg i sängen och titta upp på stjärnorna på himlen och jag tänkte för mig själv där i helsike är det taket. ![]() |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Inte så stor skillnad förutom klockor. Bara OC det 8800GT och sparar mellanskillnaden.
"Jag älskade P182 så mycket att när min fru: s system var alla bullriga och som behövs för alla typer av städning, jag köpte henne en. Sedan, när jag ville ha en katt, jag köpte ett P182. De P182 är inte en katt i sig, men det är fortfarande ett utmärkt köp. " Mitt System: 日夏子
|
|
| |||
| |||
| Yeh thats vad jag tänkte, tack för bekräftelsen!
__________________ I går kväll Jag låg i sängen och titta upp på stjärnorna på himlen och jag tänkte för mig själv där i helsike är det taket. ![]() |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Bara köpa mitt 8800GTS
![]() |
|
| Komihåglista |
Liknande Trådar | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Senaste Inlägg |
| Nya 9 Series | xactly | Grafikkort & Skärmar | 11 | 20 Oktober 2009 11:56 |
| Serie av Ubuntu Frågor | pest79456 | Linux & Alternativa OS | 0 | 23 september 2009 12:28 |
| Bf serie i widescreen | mrdaveyk | PC & Console Gaming | 1 | 3 januari 2008 05:14 |
| 8-serien | mrdaveyk | Grafikkort & Skärmar | 2 | 17:e sep 2007 04:03 |
| Hitman-serien | LCD Monitor | PC & Console Gaming | 4 | 21 oktober 2006 06:59 |
| Thread Tools | |
| |