![]() |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Ok, godt første vil jeg sige, at jeg kan ikke lide de svar du folk give mig, men jeg vil bede anway.
For mit nye bygge jeg købt et 8800GTX kort (det var på tilbud for omkring £ 160 rarther end £ 200 og jeg ville få det anyway) Men jeg har nu været undrende om det ikke var en god idé. Skal jeg være gået til 9800GTX? eller endda et ATI? Eller måske endda en 9800 GX2? Og nu efter at have set den post af newsbot, jeg nu spekulerer på, om jeg lige har ventet lidt længere og fik et af disse kort. Og jeg ville gå SLI med en anden 8800GTX, når jeg har råd til et andet kort, og når jeg får Vista. Igen, jeg kan ikke lide det svar du parti give mig, så tilgiv mig, hvis jeg bliver irriteret. Tak Mit system: Første OC
|
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Jeg er ikke ekspert på GFX kort, men jeg er ret sikker på, at kortene newsbot indsendt om ikke ud, og når de er de vil blive alvorligt dyrere.
| |||
| |||
| Yea, undskyld, jeg var ikke klart i mit indlæg, jeg burde have sagt fik en af disse nye kort, når de kom ud. Men ja, de sandsynligvis ville være vejen for dyrt, og ifølge tomshardware, de 8800GTX er i samme "teir" som 8800 ultra, og 9800GTX kun under 9800GX2, så jeg tror, fra, at det er ok, men jeg ønskede folks ideer på området. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Jeg mener det 9xxx serien er lidt af en vittighed. Jeg mener, udførelsen er ikke, hvad jeg vil kalde en forbløffende spring. og prisen for dem er skandaløst. uden reel konkurrence fra ATI, Nvidia har nogen reel grund til at gøre mere kraftfuldt kort, men stadig ønsker flere penge. Som jeg ser det, og derefter sende et kort med en 4-cifret nummer begynder med 9 for at tjene flere penge. jeg dont gerne ATI, men de har brug for at komme tilbage i spillet for at stoppe mini monopol.
|
| |||
| |||
| Deres 8800 vil gøre dig fint for nogen tid |
|
| ||||||||||||||||
| ||||||||||||||||
| Citat:
Citat:
Citat:
Citat:
"Jeg elskede P182 så meget, at når min kone's system blev alle støjende og havde brug for alle former for rengøring, jeg købte hende en. Og når jeg havde en kat, jeg købte en P182. De P182 er ikke en kat per se, men det er stadig et glimrende køb. " Mit system: 日夏子
|
|
| |||||||||||||
| |||||||||||||
| Citat:
Vi ønsker, at POWA!! Den 8800GTX er et stort kort Jeg betalte måde for meget for den, når den først kom, men jeg dont fortryde det. Hvis jeg var dig selv om jeg vil helt klart have købt 8800GT. Mit system: Krlll
|
|
| |||
| |||
| ok, tak til alle, der har gjort mig bedre om det og støj, er jeg ikke alt for meget om, da jeg kunne godt være at dreje min rig vand afkølet i den nærmeste fremtid. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Hvilken opløsning vil du være gaming på? Den GTX vil være nyttige ved højere opløsninger, ved lavere beslutninger, som det vil gøre nogen forskel.
|
| |||
| |||
| og i øjeblikket har jeg 2 1280 * 1024 skærme, men jeg vil om kort tid (efter jeg har alt andet) til at købe en større (sandsynligvis 24 "plus) overvåge. |