![]() |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Ok, ja minun on sanottava, että ehkä pidä vastauksia te ihmiset antaa minulle, mutta aion kysyä anway.
Minun uusi rakentaa ostin 8800GTX kortin (se oli tarjolla noin £ 160 rarther kuin £ 200 ja aioin get it anyway) Mutta olen nyt ihmettelevät, onko se oli hyvä ajatus. Pitäisikö minun mennä varten 9800GTX? tai jopa ATI? Tai ehkä jopa 9800 GX2? Ja nyt kun näkee virkaan, jonka newsbot, minulla on nyt ihme, jos minulla olisi vain odottanut hieman kauemmin ja sai yksi niistä kortteja. Ja olin ajatellut mennä SLI toisen 8800GTX kun voisin antaa toisen kortin, ja kun saan Vistassa. Jälleen kerran, otan ehkä pidä vastaus teille paljon antaa minulle, joten anteeksi, jos saan harmissaan. Kiitos My System: Ensinnäkin OC
|
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| En ole asiantuntija GFX kortit mutta olen melko varma, että kortit newsbot lähetetty noin eivät ole, ja kun ne ovat ne vakavasti kallista.
| |||
| |||
| Yea, anteeksi, olen ollut selvää minun postitse Minun olisi pitänyt sanoa sai yksi niistä uusia kortteja, kun he tulivat ulos. Mutta kyllä, ne luultavasti olisi tapa kallista, ja mukaan tomshardware, että 8800GTX on samassa "Teir" kuin 8800 Ultra ja 9800GTX mukaisesti vain 9800GX2, niin mielestäni siitä, että se on ok, mutta halusin ihmisten ajatuksia asiasta. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Olen vilpittömästi sitä mieltä, että 9xxx sarja on jonkinlainen vitsi. Tarkoitan, että suorituskyky ei ole sitä, mitä olin soittaa uskomattoman harppaus. ja hintaa näille on törkeää. joilla ei ole todellista kilpailua ATI, Nvidia ei ole todellista syytä tehdä tehokkaampia kortteja mutta haluavat lisää rahaa. tapa mielestäni sitten lähettää kortti, jossa on 4 numeroa alkaen 9 tehdä enemmän rahaa. i dont kuten ATI, mutta ne täytyy saada takaisin peliin lopettaa mini monopoli.
|
| |||
| |||
| teidän 8800 tekee sinulle vain kauniita melko samalla |
|
| ||||||||||||||||
| ||||||||||||||||
| Quote:
Quote:
Quote:
Quote:
"I loved että P182 niin paljon, että kun vaimoni järjestelmä oli meluisa ja tarvitaan kaikenlaisia puhdistus, ostin hänelle yksi. Sitten, kun halusin kissaa, ostin P182. The P182 ei ole kissan sinänsä mutta se on silti erinomainen ostaa. " My System: 日夏子
|
|
| |||||||||||||
| |||||||||||||
| Quote:
Meidän haluaa POWA! The 8800GTX on suuri kortti Olen maksanut aivan liian paljon, kun se tuli, mutta I dont pahoillani. Jos olisin sinä, vaikka haluaisin ehdottomasti olla osti 8800GT. My System: Krlll
|
|
| |||
| |||
| ok, kiitos kaikille, se sai minut tuntemaan paremmin siitä ja melu, en ole liian vaivautunut noin, koska en voisi olla käännekohta minun rig vesi jäähdytetään lähitulevaisuudessa. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Mitä päätöslauselma aiotte pelaamista on? The GTX on hyötyä suuremmilla päätöslauselmia, alemmilla päätöslauselmissaan se tekee mitään eroa.
|
| |||
| |||
| ja tällä hetkellä minulla on 2 1280 * 1024 seuraa kuitenkin aion lähiaikoina (kun olen kaikkea muuta) ostavansa suuremman (todennäköisesti 24 "plus) valvoa. |
![]() |
|
| Kirjanmerkit |
Samanlaisia Threads | ||||
| Kierre | Thread Starter | Forum | Vastaukset | Last Post |
| 8800gtx virrankulutus | Mikel | Graphics Cards & Näytöt | 2 | 2. Jan 2008 00:12 |
| 8800gtx ... halpaa kuin pelimerkkejä | Cew27 | Graphics Cards & Näytöt | 8 | 30 Dec 2007 11:40 |
| 8800GTX tai 2 * 8800GT vuonna SLI | Thunderer | Graphics Cards & Näytöt | 12 | 21. marraskuu 2007 10:32 |
| Jos saan 8800GT tai 8800GTX? | cheesepuff | Graphics Cards & Näytöt | 10 | 16. marraskuu 2007 17:32 |
| 728MB BFG 8800GTX Tarvitsetko Lausunnot | Thunderer | Graphics Cards & Näytöt | 3 | 14. Sep 2007 06:29 |
| Thread Tools | |
| |