![]() |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Ok, nou ik zal zeggen dat ik zou niet graag de antwoorden jullie me, maar ik ben gaan vragen anway.
Voor mijn nieuwe bouwen kocht ik een 8800GTX kaart (het was aangeboden voor ongeveer £ 160 rarther dan £ 200, en ik zou gaan om het toch) Maar ik heb nu afvraagt of zij al dan niet een goed idee. Moet ik hebben voor een 9800GTX? of zelfs een ATI? Of misschien zelfs een 9800 GX2? En nu na het zien van de post door de newsbot ik nu benieuwd of ik moet gewoon een beetje langer wachten en kreeg een van deze kaarten. En ik ging verder met een ander 8800GTX SLI als ik kon het zich veroorloven een tweede kaart en als ik Vista. Nogmaals, ik zou niet graag het antwoord dat je veel geef me, dus vergeef me als ik boos. Bedankt Mijn Systeem: Eerste OC
|
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Ik ben geen expert op het gebied van gfx kaarten, maar ik ben vrij zeker dat de kaarten newsbot op de hoogte zijn niet uit, en wanneer ze worden ze serieus duur.
| |||
| |||
| Ja, sorry, ik was niet duidelijk in mijn post, ik zou hebben gezegd heb een van die nieuwe kaarten toen ze kwam. Maar ja, ze waarschijnlijk zouden worden weg te duur, en volgens tomshardware, de 8800GTX is in dezelfde "teir" als de 8800 Ultra, en de 9800GTX slechts onder de 9800GX2, dus ik denk uit dat het ok, maar ik wilde de mensen ideeën over de materie. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Ik denk eerlijk gezegd de 9xxx serie is iets van een grap. Ik bedoel, de voorstelling is niet wat ik zou noemen een verbazingwekkende sprong. en de prijs voor hen is schandalig. zonder echte concurrentie van ATI, Nvidia heeft geen echte reden om meer krachtige kaarten, maar willen nog meer geld. de manier waarop ik het zie, stuur dan een kaart met een 4-cijferig nummer beginnend met 9 om meer geld. i dont like ATI, maar ze moeten weer terug in het spel te stoppen met de mini monopolie.
|
| |||
| |||
| uw 8800 zal doen je gewoon heel goed voor een tijdje |
|
| ||||||||||||||||
| ||||||||||||||||
| Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
"Ik hield van de P182 zo dat, wanneer mijn vrouw was al luidruchtig en nodig alle soorten reiniging, kocht ik haar een. En toen wilde ik een kat, ik kocht een P182. De P182 is niet per se een kat, maar het is nog steeds een uitstekende kopen. " Mijn Systeem: 日夏子
|
|
| |||||||||||||
| |||||||||||||
| Citaat:
Wij willen de POWA! De 8800GTX is een grote kaart Ik besteed veel te veel voor haar toen het voor het eerst kwam maar ik dont betreuren. Als ik jou was zou ik zeker al gekocht hebben, de 8800GT. Mijn Systeem: Krlll
|
|
| |||
| |||
| ok, bedankt iedereen, dat maakte me beter over het en lawaai, ik ben niet zo zorgen over, want ik zou heel goed kunnen draaien mijn tuig watergekoeld in de nabije toekomst. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Welke resolutie wordt je games op? De GTX zal nuttig zijn bij hogere resoluties, bij lagere resoluties zal het geen verschil.
|
| |||
| |||
| en momenteel heb ik 2 1280 * 1024 monitors, maar ik zal binnenkort (na heb ik alles anders) te kopen van een grotere (waarschijnlijk 24 "plus) monitor. |