![]() |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Ok, vel første vil jeg si at jeg kanskje ikke liker svarene dere gir meg, men jeg skal spørre anway.
For mitt nye jeg kjøpte en 8800GTX kort (det var på tilbud for ca £ 160 rarther enn £ 200 og jeg skulle få den likevel) Men jeg har nå lurer på om det var en god idé. Bør jeg ha gått for en 9800GTX? eller et ATI? Eller kanskje enda en 9800 GX2? Og nå, etter å se innlegg av newsbot jeg nå lurer på om jeg skulle ha bare ventet litt lenger og fikk en av disse kortene. Og jeg skulle gå SLI med en annen 8800GTX når jeg får råd til et nytt kort, og når jeg får Vista. Igjen, jeg kan ikke like svaret du mye gi meg, så tilgi meg hvis jeg får irritert. Takk Min System: Først OC
|
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Jeg er ingen ekspert på GFX kort men jeg er ganske sikker på kortene newsbot oppslag om ikke ut, og når de vil de bli alvorlig dyrt.
| |||
| |||
| Det stemmer, beklager, jeg var ikke klar i mitt innlegg, jeg skal ha sagt fikk en av de nye kortene når de kom ut. Men ja, de sannsynligvis vil være mulig å kostbart, og ifølge tomshardware, den 8800GTX er i samme "teir" som 8800 Ultra, og 9800GTX bare under 9800GX2, så tror jeg at det er ok, men jeg ville folk ideer om saken. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Jeg ærlig tror 9xxx serien er litt av en vits. Jeg mener, resultatene er ikke hva jeg vil kalle en forbløffende spranget. og prisen for dem er opprørende. uten reell konkurranse fra ATI, Nvidia har ingen reell grunn til å lage kraftigere kortene, men likevel vil ha mer penger. slik jeg ser det, sender ut et kort med en 4-sifret nummer som starter med 9 for å tjene mer penger. i dont like ATI, men de trenger for å komme tilbake i spillet for å stoppe mini monopol.
|
| |||
| |||
| at 8800 vil gjøre deg helt fint lenge |
|
| ||||||||||||||||
| ||||||||||||||||
| Sitat:
Sitat:
Sitat:
Sitat:
"Jeg elsket P182 så mye at når kona system var bråkete og trengte all slags rengjøring, jeg kjøpte henne en. Da jeg ønsket en katt, jeg kjøpte en P182. The P182 er ikke en katt per se, men det er fremdeles et utmerket kjøp. Min System: 日夏子
|
|
| |||||||||||||
| |||||||||||||
| Sitat:
Vi ønsker at de POWA! Den 8800GTX er stor kort Jeg har betalt altfor mye for den når den først kom, men jeg dont angre. Hvis jeg var deg om jeg ville definitivt ha kjøpt 8800GT. Min System: Krlll
|
|
| |||
| |||
| ok, takker alle som har gjort meg til å føle meg bedre om den og støy, er jeg ikke så plaget om, så jeg kan godt være å snu min rigg vann avkjølt i nær fremtid. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Hvilken oppløsning skal du spilling på? Den GTX vil være nyttige ved høyere oppløsninger, ved lavere oppløsninger det vil ikke gjøre forskjell.
|
| |||
| |||
| vel nå har jeg 2 1280 * 1024 skjermer, men jeg vil om kort tid (etter at jeg har alt annet) skal kjøpe en større (sannsynligvis 24 "pluss) overvåke. |
![]() |
|
| Hugseliste |
Lignende Tråder | ||||
| Tråd | Tråd startet | Forum | Svar | Siste innlegg |
| 8800GTX strømforbruk | MikeL | Kabinetter & Skjermer | 2 | 2 januar 2008 00:12 |
| 8800GTX ... billig som chips | Cew27 | Kabinetter & Skjermer | 8 | 30 desember 2007 11:40 |
| 8800GTX eller 2 * 8800GT i SLI | Thunderer | Kabinetter & Skjermer | 12 | 21 nov 2007 10:32 |
| Bør jeg få en 8800GT eller 8800GTX? | cheesepuff | Kabinetter & Skjermer | 10 | 16 nov 2007 17:32 |
| 728MB BFG 8800GTX Trenger Meninger | Thunderer | Kabinetter & Skjermer | 3 | 14nde sep 2007 06:29 |
| Thread Tools | |
| |