![]() |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Ok, bra första jag kommer att säga att jag kanske inte gillar de svar ni ger mig, men jag ska be anway.
För min nybyggda Jag köpte ett 8800GTX-kort (det var på erbjudande för ca £ 160 rarther än £ 200, och jag skulle få det i alla fall) Men jag har nu och undrade om det var en bra idé. Ska jag ha gått på ett 9800GTX? eller ens ett ATI? Eller kanske ett 9800 GX2? Och nu efter att ha sett den i efterhand av newsbot jag nu undrar om jag just har väntat lite längre och fick ett av dessa kort. Och jag tänkte gå SLI med ett 8800GTX när jag skulle ha råd med ett andra kort, och när jag Vista. Återigen, jag kanske inte tycker att svaret du mycket ge mig, så förlåt mig om jag blir irriterad. Tack Mitt System: Första OC
|
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Jag är ingen expert på GFX kort men jag är ganska säker på korten newsbot postat om inte ut, och när de kommer de att allvarligt dyrt.
| |||
| |||
| Ja, förlåt, jag var inte tydlig i mina inlägg, jag borde ha sagt fick en av dessa nya kort när de kom ut. Men ja, de antagligen skulle vara vägen till dyra, och enligt tomshardware den 8800GTX är i samma "Teir" som 8800 ultra och 9800GTX endast under 9800GX2, så tror jag från att det är ok, men jag ville folkpartiet idéer i frågan. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Jag uppriktigt tror att 9xxx serie är något av ett skämt. Jag menar, prestandan är inte vad jag skulle kalla en häpnadsväckande språng. och priset för dem är skandalöst. med någon verklig konkurrens från ATI, Nvidia har ingen egentlig anledning att göra mer kraftfulla korten men ändå vill ha mer pengar. Som jag ser det, och sedan skicka ut ett kort med ett 4 siffrigt nummer som börjar med 9 att tjäna mer pengar. jag dont vilja ATI, men de behöver för att komma tillbaka i spelet för att stoppa mini monopol.
|
| |||
| |||
| din 8800 kommer ni bara bra för ganska länge |
|
| ||||||||||||||||
| ||||||||||||||||
| Citat:
Citat:
Citat:
Citat:
"Jag älskade P182 så mycket att när min fru: s system var alla bullriga och som behövs för alla typer av städning, jag köpte henne en. Sedan, när jag ville ha en katt, jag köpte ett P182. De P182 är inte en katt i sig, men det är fortfarande ett utmärkt köp. " Mitt System: 日夏子
|
|
| |||||||||||||
| |||||||||||||
| Citat:
Vi vill att POWA! Den 8800GTX är ett stort kort Jag betalade för mycket för den när den först kom, men jag dont ångra det. Om jag var du men jag skulle definitivt ha köpt 8800GT. Mitt System: Krlll
|
|
| |||
| |||
| ok, tackar alla, som fick mig att må bättre om det och buller, jag är inte så mycket om, som jag kan mycket väl bli min rigg vattenkylning inom en snar framtid. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Vilken upplösning kommer du att spel på? Den GTX kommer att vara användbart med högre upplösning, vid lägre upplösningar kommer att göra någon skillnad.
|
| |||
| |||
| och nu har jag 2 1280 * 1024 skärmar, men jag kommer inom kort (när jag har allt annat) att köpa ett större (troligen 24 plus) övervaka. |
![]() |
|
| Komihåglista |
Liknande Trådar | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Senaste Inlägg |
| 8800gtx energiförbrukning | Mikel | Grafikkort & Skärmar | 2 | 2 januari 2008 00:12 |
| 8800gtx ... billigt som chips | Cew27 | Grafikkort & Skärmar | 8 | 30 december 2007 11:40 |
| 8800GTX eller 2 * 8800GT i SLI | Thunderer | Grafikkort & Skärmar | 12 | 21 november 2007 10:32 |
| Skulle jag få ett 8800GT eller ett 8800GTX? | cheesepuff | Grafikkort & Skärmar | 10 | 16 november 2007 17:32 |
| 728MB BFG 8800GTX Behöver Yttranden | Thunderer | Grafikkort & Skärmar | 3 | 14:e sep 2007 06:29 |
| Thread Tools | |
| |