![]() |
| |||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Hei, minä vain mietin, onko se worthed ostoa 8800GTX tai 2 * 8800GT ja antaa niille SLI-tilassa. En tarkoita sitä, olisiko SLI, jotka on selvästi parempi kuin GTX yksin ja mitkä olisivat hyödyt ovat SLI? Myös loppuun mennessä Jan alussa Feb, voisi olla uusin SLI emolevyt ja 9Series? |
|
| |||
| |||
| se isnt että vaikea google kysymys te tiedätte, mutta 2 GT kortteja SLI on slightyly nopeammin kuin gtx noin 10% -30%. Luulen, että olisi parempi saada GTX ja sitten tallentaa toisen GTX ja antaa niille SLI mikä tarkoittaa, että se tulee olemaan tulevaisuudessa todisteita. toivoa, joka auttaa |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| SLI on ajanhukkaa, ellet pelaa pelejä hullu korkea päätöslauselmia.
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Aye siellä does monia pelejä, jotka voi optimoida käytön kaksi korttia tai niin ive lukea lähes kaikki kierteet näin sen loppuun asti on suositeltavaa vain ostaa yksi hyvä kortti eikä kaksi
| |||
| |||
| Useimmissa peleissä hyötyä SLI itse, mutta sinun pitää määrittää sen, että nvidia valvonta pannel ensin. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Haluan mennä vain GT ja sitten saada toinen myöhemmin tarvittaessa. Ne ovat poikkeuksellisia kortit, ja se kestää kaikki nykypäivän pelit suurilla tarkkuuksilla.
|
| |||||||||||||
| |||||||||||||
| Quote:
mutta olen lukenut, että SLI varten 8800GT: n voi lisätä voimaa jopa 60% enemmän kuin vain yksi GT on yksin. ja uudempi ja vaativamman pelit kuten Crysis, se ei ehkä ole niin huono idea. My System: Top Secrit
|
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Olet kaikki unohtavat yhden asian: päätöslauselmassa monitorin. Lets sanoa sinulla on 19 "-näyttö, yksi 8800GT on valtava ylilyönti on 1280x1024 tai 1440x900 näyttö tämän koko näytön. Näin näet erittäin korkea kuvan virkistystaajuuden käyttäen samaa korttia. Lisäämällä toinen kortti (sen pitäisi olla SLI koodattu peli) tekee lähellä kuin Hemmetti ei ero silmäsi, koska sinulla on jo mahdollisuus käyttää korkean aa ja af ja kaikki yksityiskohdat asetukset kääntyi kokonaisuudessaan. Ja sinulla on myös superb kehyksiä hinnat. Joten avulla sanoa olet tämän yhden kortin asennus ja havaita 100 kuvaa sekunnissa, ja voit sitten lisätä toisen kortin ja saat 150 kuvaa sekunnissa. Rehellisesti, niin mitä? Ylimääräiset fps aiomme tehdä mitään eroa omaan silmään, se ei aio parantaa ulkoasua peli kuin olet jo saanut kaikki tiedot liukusäätimiä täyteen joka tapauksessa. Kun tämä on 20-22 "näyttö (1680x1050): Sama tarina todella, mutta tulevaisuudessa proofing tulee sitä. Kuten pelit saada enemmän ja enemmän riippuvaisia GPU (ja fysiikka vaikuttaa enemmän valtavirtaan-Don't saada Aegia, sen sai tukea noin 3 pelit ... wow) pelit tulevat tarpeeseen, että paljon enemmän puhti alkaen kortin. Mutta kukaan meistä ei voi fortell tulevaisuudessa, niin sinun täytyy tehdä paras arvaus. A 320mb GTS pelejä onneksi tässä päätöslauselmassa (saada oc'd versio ja näet ihmisarvoisen frame korot 1920x1200) A 640mb GTS pelejä onneksi tässä päätöslauselmassa. A 8800GT pelejä onneksi tässä päätöslauselmassa ja tietysti, joka 8800GTX pelejä onneksi tässä päätöslauselmaa, mutta on myös ylilyönti sitä. Miten valitset tämän päätöslauselman? Suoraan sanottuna teidän talousarvioon. Ei niin paljon ennen oc'd kortit markkinoille nykyään, että linjat ovat hämärtyneet varten kortin ostajalle. Voit saada korkean oc'd 320mb GTS, että on vain muutama mälli kauas hinta on vanilja 640mb GTS. Voit luetella (kokeilla sitä) 10 320mb GTS: n kaikki 100mhz annetun GPU ja 100mhz annetun ram ja näet jokainen on hieman korkeampi hinta kuin viime hieman hitaammin, mitä tarkastellaan. Nämä incremental overclocks yli viimeinen yleensä ole vaikutusta kuvan virkistystaajuuden. Se on vain, kun verrata vanilja versio on oc'd version näet lopullisen kasvu suorituskykyä näytön. Silloin sinulla on 24-27 "näytöt (saamatta hölmö), että näyttö 1920x1200 pikseliä. Tarvitset huippuluokan kortin tällaisen päätöslauselman ja jälleen kerran, varsinkin kun olet menojen sellaista kiilaamiseen sinun tarvitse käyttää sen pelin hyvin tämän päätöslauselman, tuleva proofing tulee sitä. Sellaisenaan, jos aioin yksi kortti tässä res, ja ei todellakaan välitä hinta kortin I'd Tarkastelemme joka 8800GTX tai Ultra. Mutta en suostu käyttämään tällaista rahaa (saisin PS3 sijasta) on näytönohjaimen. Mutta en ole niinkään gamer enää .... Jos olin HAKU bang for buck I'd Tarkastelemme joka 8800GT (jotka olen tilannut), mutta koska en ole massiivinen gamer enää ja pelata vain vanhempia nimikkeitä (LOMAC jne.) Minulla ei ole hätää niin paljon siitä, pysymällä mukana uusista julkaisuista. Niille teistä, jotka eivät, ja ostamme GPU nyt, sen on oltava GTX tai Ultra. Suorituskyvyn ja tulevaisuudessa proofing. Getting 2 8800GT: n ei tee mitään eroa pelaamisesta enemmän kuin GTX tässä päätöslauselma ellei olet pelaaminen SLI koodattu pelejä ja jopa sitten yleensä vain noin 30% enemmän suorituskykyä, joten ei, jotka tekevät kustannukset toisen kortin sen arvoinen? Tarve tehokkaampaan PSU sen arvoinen? (ja lisäkustannuksista), tarvetta luoda SLI emolevyn sen arvoinen? (ja yleensä lisätty cost). Se ei minun kirja. Myös tässä päätöslauselmassa, yksi GTX antaa sinulle noin sama suorituskyky vastaan 2 8800GT: n joka tapauksessa kahden kortin koodattu peli. Ja älä unohda, suhteellisesti ottaen on hyvin vähän dual-kortti pelejä markkinoille.
|
| |||
| |||
| totta alex, mutta olet unohtanut. kun soitetaan Crysis ihmiset usein toistaa sen alhainen res jopa käytettäessä iso seurata kuten minulle minun 22 tuumaa. milloin tulee super hi loppuun pelejä, se ei ole enää kysymys res prosessointitehoa, sen paljon niin grafiikka prosessointitehoa. kinda saada mitä tarkoitan? : D |
|
| |||
| |||
| Quote:
Kuvat valta sanelee, kuinka monta kuvapistettä voit valtaa, ja kuinka nopeasti ja millä yksityiskohtaisesti. Vai olenko väärinkäsitys, mitä olet sanomassa?
__________________ Kuulin wow on parempi ehkäisimet sitten pilleri ei vitsi i pelataan rs 2-3 vuotta ja 2 viikkoa, kun olen lopettanut i kadottanut neitsyys. -Kanoakavirus |