mindere aandelenkarakter

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Hardware > Grafische Kaarten & Monitors

Register

8800GTX of 2 * 8800GT in SLi

Reply

Thread Tools
Old 18 november 2007, 01:18
Lid Fractie

Hoi, ik vroeg me af of is het worthed kopen van een 8800GTX of 2 * 8800GT en doe ze in SLi modus. Ik bedoel het zou SLi die worden door veel beter dan de GTX staan en wat zouden de voordelen van het hebben SLi? Ook tegen het einde van januari begin februari, zou er de nieuwste SLi moederborden en de 9Series?
Old 20 november 2007, 01:19
Donor Groep

it isnt dat moeilijk te google de vraag die u weet het, maar 2 GT kaarten in SLI is slightyly sneller dan een GTX met ongeveer 10% -30%. Ik denk dat ik beter zou zijn om een GTX, en vervolgens opslaan voor een ander GTX en zet ze in SLI, wat betekent het zal toekomstbestendig.

hoop dat het helpt
Old 20 november 2007, 05:09
Donor Groep

SLi is een verspilling van tijd, tenzij u het spelen op gekke hoge resoluties.
Ook de 8800GTX en tegelijkertijd een grote kaart is nu op zoek serieus overpriced sinds de GT kwam langs.
Als voor de release data van nieuwe hardware, wie weet.

Mijn Systeem: Krlll

Processor (s):
Intel Q9550@4.33Ghz
Moederbord:
Gigabyte GA-EP45-UD3P
RAM Geheugen:
4x2GB OCZ Platinum PC8500
Graphics Card (s):
Gainward 4870X2 (840 Core 940 Mem)
Sound Card:
Onboard HDA
Hard Drive (s):
Een paar lol 1650GB totale
Optische Drive (s):
1xDVD PHILIPS DVD +-RW
Case / PSU:
Antec 1200/Enermax Infiniti 720W
Koeling:
Tuniq Tower 120
Netwerk / Internet:
Dual Gigabit Ethernet
Monitor (s):
Acer 22 "breedbeeld
Operating System (s):
Vista x64 Ultimate
Old 20 november 2007, 06:01
Donor Groep

aye Arent er veel spellen die kunnen optimaliseren van het gebruik van twee kaarten of zo ive lezen, bijna alle draden zoals deze zijn uiteindelijk wordt aanbevolen dat je gewoon een goede kaart kopen in plaats van twee

Mijn Systeem: Van mij

Processor (s):
AMD Athlon dual core
Moederbord:
WinFast 6600
RAM Geheugen:
3Gb
Graphics Card (s):
MSI 8600GT
Sound Card:
sommige goedkope DX9 5.1
Hard Drive (s):
Optische Drive (s):
Case / PSU:
Koeling:
Netwerk / Internet:
Monitor (s):
CIBOX 1440 x 900
Operating System (s):
Vista
Old 20 november 2007, 07:04
Donor Groep

de meeste games profiteren van SLI eigenlijk maar je moet configureren in de nvidia control pannel eerste.
Old 20 november 2007, 12:17
Moderator Groep

Ik zou gaan met een GT en krijgen dan een ander op een later tijdstip indien nodig. Ze zijn uitzonderlijk kaarten en loopt alle huidige games op hoge resoluties.

Mijn Systeem: Eclipse

Processor (s):
Intel C2D E7200 OC'd @ 3.6Ghz
Moederbord:
Asus P5Q Pro
RAM Geheugen:
OCZ 8GB 800MHz
Graphics Card (s):
Saphire Radeon 4850
Sound Card:
Onboard
Hard Drive (s):
Uitgestrekt
Optische Drive (s):
Sony al een Cheapo.
Case / PSU:
Antec Three Hundred
Koeling:
Arctic Cooler 7 Pro, 3 geval fans.
Netwerk / Internet:
Titan ADSL
Monitor (s):
Dual 19 "LCD
Operating System (s):
XP SP3
Old 20 november 2007, 15:11
Donor Groep

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Krlll View Post
SLi is een verspilling van tijd, tenzij u het spelen op gekke hoge resoluties.
Ook de 8800GTX en tegelijkertijd een grote kaart is nu op zoek serieus overpriced sinds de GT kwam langs.
Als voor de release data van nieuwe hardware, wie weet.
Waarom zou hij het beter op hoge res? wanneer in SLI u alleen gebruik 1 kaarten geheugen. zij dont combineren up helaas ... maar ik lees dat er in SLI voor 8800GT's kan de sterkte door zoveel als 60% meer dan slechts een enkele GT door alleen. en met nieuwe en meer veeleisende spellen als Crysis, is het wellicht niet zo'n slecht idee.

Mijn Systeem: Top Secrit

Processor (s):
Core 2 Duo E8500 OC @ 4GHz
Moederbord:
Gigabyte GA-EP45-UD3P (P45)
RAM Geheugen:
mushkin 4GB DDR2 1066MHz
Graphics Card (s):
GTX280
Sound Card:
aan boord (voor nu)
Hard Drive (s):
WD6401AALS WD 640GB
Optische Drive (s):
Klik op de link in de handtekening voor meer
Case / PSU:
CORSAIR CMPSU-750TX (750 WATT)
Koeling:
XIGMATEK HDT-S1283 120mm Rifle
Netwerk / Internet:
DSL-medium
Monitor (s):
30 inch 2650x1600 (binnenkort toch)
Operating System (s):
XP Home
Old 20 november 2007, 20:10
Donor Groep

Je bent al vergeten een ding: De resolutie van de monitor.

Laat je hebt een 19 "scherm, een 8800GT is enorme overkill voor de 1280x1024 of 1440x900 een monitor van dit formaat display's. Dus zie je zeer hoge frame rates, met een enkele kaart.

Het toevoegen van een tweede kaart (moet het ook een SLI gecodeerde spel) zal dicht goddorie geen verschil voor uw ogen, omdat je al de mogelijkheid om hoge AA en AF en alle details instellingen bleek te vol. En je krijgt ook geweldige beelden tarieven.

Dus kun je zeggen dat dit enkele kaart setup en zijn getuige van een 100 frames per seconde, en je dan een tweede kaart en ontvang 150 beelden per seconde. Eerlijk gezegd, ja, welke? De extra fps gaan maken geen verschil voor uw ogen, het is niet gaan om de look van het spel zoals je al hebt heb alle details schuifregelaars tot volledige anyway.

Rekening dit naar een 20-22 "scherm (1680x1050):

Eigenlijk hetzelfde verhaal, maar de toekomst proofing komt in. Zoals games krijgen meer en meer afhankelijk van de GPU (en fysica invloed meer mainstream-Don't get een Aegia, haar kreeg steun voor ongeveer 3 games ... wow) spellen gaan noodzaak dat er veel meer oomph uit de kaart. Maar niemand van ons kan fortell de toekomst, zodat u zich een best guess.

Een GTS 320mb spelletjes gelukkig op deze resolutie (krijg een oc'd versie en je kunt zien fatsoenlijk beeldsnelheden op 1920x1200) Een 640mb GTS spelletjes gelukkig bij deze resolutie. Een 8800GT games graag op deze resolutie en, uiteraard, een 8800GTX games graag op deze resolutie, maar is ook overkill voor.

Dus hoe kan je kiezen voor deze resolutie? Eerlijk gezegd, door uw budget. Er is zoveel pre-oc'd kaarten op de markt vandaag de dag dat de lijnen zijn wazig voor een kaart koper. U kunt een hoge oc'd GTS 320mb dat is slechts een paar korte tegenprestaties van de prijs van een vanille 640mb GTS. U kunt de lijst (proberen) 10 320mb GTS is alles binnen de GPU op 100MHz en 100MHz op de ram en je ziet elke een is een iets hogere prijs dan de laatste, iets trager, u keek. Deze incrementele overclocks boven de laatste een algemeen geen verschil te beeldsnelheden. Het is pas wanneer je het vergelijkt een vanille-versie op een oc'd versie die zie je elke definitieve stijging in de prestaties van uw scherm.

Dan heb je 24-27 "schermen (zonder malle) die elkaar 1920x1200 pixels. Je hebt een high-end kaart voor deze soort van resolutie en weer, vooral wanneer u de besteding van de soort wig je moet uitgeven aan spel ook op deze resolutie, toekomstige proofing komt erin.

Zoals het er nu voorstaat, als ik ging enkele kaart op dit res, en niet echt zorgen over de prijs van de kaart Ik wil kijken naar een 8800GTX of Ultra. Maar als ik weiger te besteden dat geld (ik kan je een PS3-plaats) op een grafische kaart. Maar ik ben niet zozeer een gamer meer ....

Als ik naar op zoek was bang voor buck Ik wil kijken naar een 8800GT (die ik heb), maar zoals ik ben niet een enorme gamer meer en alleen spelen oudere titels (LOMAC etc) Ik heb geen zorgen te maken zoveel over het bijhouden van nieuwe releases.

Voor degenen onder u die wel, en het kopen van een GPU nu, het moet de GTX of Ultra. Voor de prestaties en voor de toekomstige proofing. Getting 2 8800GT's zal geen enkel verschil maken voor uw gaming ervaring boven een GTX op deze resolutie, tenzij je het spelen bent SLI gecodeerd games, en zelfs dan zie je meestal alleen rond een 30% toename in prestaties, dus doet dat om de kosten van een tweede kaart waard? De noodzaak voor een meer krachtige PSU waard? (met de extra kosten), de noodzaak voor een SLI moederbord waard? (met, in het algemeen, de extra kosten). Het is niet in mijn boek. Ook op deze resolutie, een enkele GTX zal u ongeveer dezelfde prestaties tegen 2 8800GT's in ieder geval op een dual-kaart gecodeerd spel.

En vergeet niet, relatief gesproken, zijn er zeer weinig dual-card games op de markt.

-Kanoakavirus

Mijn Systeem: Zoomy

Processor (s):
E8400@3.6ghz (400x9) @ 1.15v
Moederbord:
Asus P5K Premium
RAM Geheugen:
2GB Dominator 8500
Graphics Card (s):
BFG 8800GT
Sound Card:
Xfi Extremegamer
Hard Drive (s):
3.35TB ext opslag. Int 2TB opslag
Optische Drive (s):
LG GGC H20L
Case / PSU:
Enermax 720w
Koeling:
AC7
Netwerk / Internet:
Monitor (s):
245 ter, 931B (Samsung)
Operating System (s):
Vista 32P
Old 20 november 2007, 20:14
Donor Groep

Alex inderdaad, maar je vergeet. tijdens het afspelen van Crysis mensen hebben vaak te spelen een lage res zelfs bij gebruik van een grote monitor, zoals ik met mijn 22 inch. wanneer is om super hi end games, zijn niet langer een kwestie van gewijsde verwerkingskracht, zijn veel meer grafische verwerkingskracht. kinda krijgen wat ik bedoel? : D
Old 20 november 2007, 20:18
Donor Groep

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door cheesepuff View Post
Alex inderdaad, maar je vergeet. tijdens het afspelen van Crysis mensen hebben vaak te spelen een lage res zelfs bij gebruik van een grote monitor, zoals ik met mijn 22 inch. wanneer is om super hi end games, zijn niet langer een kwestie van gewijsde verwerkingskracht, zijn veel meer grafische verwerkingskracht. kinda krijgen wat ik bedoel? : D
Err, nee.

Grafisch macht bepaalt hoeveel pixels kunt u de macht, en hoe snel en in welk detail.

Of ben ik misverstand wat je zegt?

-Kanoakavirus
Reply

Register
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.