![]() |
|
| |||
| |||
| ok så, også bragt i tvivl, der ville give mig en bedre ydeevne, samtidig med at spille cod4 og så videre ... Jeg hav de Asus Striker II Formula mobo Så jeg er i stand til at drage fordel af at bruge 2 eller flere kort. så som en? (eller 2 ^ ^) 9600 GT <<, at en (hvis u kender bedre en, post it!) 8800 GT <<, at en (hvis u kender bedre en, post it!) nu, hvor der kunne give bedre performace i SLI? i 9600 eller 8800? ikke sikker på om den beslutning, b4 alex pounces om mig ![]() fordi im ikke sikker på hvilken skærm 2 get som denne 19 "bred kun har blå tilslutning (VGA, tror jeg: S), så gå til den anden tråd og hjælpe mig ud på en skærm valg! xD jeg undskylder, hvis dette er en fælles tråd, men jeg blev puzzeled:) tak for alle jeres hjælp og rådgivning til at komme! Craiig / / |
|
| |||
| |||
| en anden 8800 Gt at cought mit øje http://www.overclockers.co.uk/showpr...56&subcat=1008 |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Looky her kan du se, at der ikke er langt mellem dem Det er en god pris for BfG også De 8800 er bare lidt hurtigere
www.Trade4Free.ie Den virkelige fare er ikke, at computerne begynder at tænke som mænd, men at mænd begynder at tænke som computere. Hvor der ikke er en mulighed, der kan være noget valg! ![]() Mit system: Nogle andre elsker!
|
|
| |||
| |||
| AAW =)) Thanks a lot! ok så mit nye spørgsmål derefter! takket være socialwarfare er dette 8800GT hvad 3d varemærke er aplying? og vil de ekstra penge værd dette 8800GT im ikke vil langt i pris som jeg måske SLI det i fremtiden, hvis det samme en stadig avalible! tak for hjælpen! |
|
| |||
| |||
| Ikke den, du har nævnt er bedre, blot få OC ikke OC2 og du kan overclock det til OC2 hastigheder dig selv
__________________ www.Trade4Free.ie Den virkelige fare er ikke, at computerne begynder at tænke som mænd, men at mænd begynder at tænke som computere. Hvor der ikke er en mulighed, der kan være noget valg! ![]() |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Bare for at sætte dette derude, men hvis du virkelig ønsker at SLI gå med 8800GT's men hvis du bare vil spille CoD4 og andre spil som dette. (Crysis) Tja .. du kan lige så godt bare købe et 8800GTX. Du vil få en meget bedre resultater i ikke-SLI spil plus dens billigere. Bare en tanke.
![]() |
|
| Bogmærker |
Lignende Tråde | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Last Post |
| Radeon 9600 Series | Dumpe | Grafikkort & Monitors | 1 | 23 august 2009 09:45 |
| Der er virkelig bedre 9600/9800 | setsuna Faiz seiei | Grafikkort & Monitors | 3 | 28th May 2009 15:58 |
| Ny XFX 9600 Video Card Installer | orkutshare | Grafikkort & Monitors | 1 | 11th May 2009 14:31 |
| Hvilke 9600 FX-kortet? | harryc | Grafikkort & Monitors | 1 | 2 juni 2008 15:16 |
| Intel Q6660 eller AMD Phenom 9600 | Compasky | CPU, bundkort og RAM | 2 | 13 januar 2008 11:42 |
| Thread Tools | |
| |