![]() |
| |||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| ok, niin on mietit mikä antaa minulle paremman suorituskyvyn samalla pelaa cod4 ja niin edelleen ... i hav on Asus Striker II Formula mobo joten olen pystynyt hyödyntämään käyttää 2 tai useampi kortti. niin mikä on? (tai 2 ^ ^) 9600 GT <<että yksi (jos u tiedä parempi, post it!) 8800 GT <<että yksi (jos u tiedä parempi, post it!) nyt joka voisi antaa paremman performace vuonna SLI? on 9600 tai 8800? ole varma tästä päätöslauselmasta b4 alex pounces minua ![]() koska im ole varma, josta seuraa 2 saada tämän 19 "laajakuvanäyttö on vain sininen yhteydessä (VGA, luulen: S) niin mene muiden säikeen ja auttaa minua on seurata valinta! xD pyydän anteeksi, jos tämä on yhteinen säiettä, mutta minusta tuli puzzeled:) kiitos kaikille apua ja neuvoja tulemaan! Craiig / / |
|
| |||
| |||
| toinen 8800 GT, että cought my eye http://www.overclockers.co.uk/showpr...56&subcat=1008 |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Looky tässä näette, että siellä ei ole paljon niiden välillä Se on hyvä hinta, BFG myös The 8800 on vain hieman nopeammin
www.Trade4Free.ie Todellinen uhka ei ole se, että tietokoneet alkavat ajatella, kuten miehetkin, mutta että miehet alkavat ajatella, kuten tietokoneisiin. Jos ei ole vaihtoehto, ei voida valita! ![]() My System: Jotkut muut rakastaja!
|
|
| |||
| |||
| aww =)) Kiitos paljon! ok joten uusi kysymys sitten! kiitos socialwarfare on tämä 8800GT mitä 3d merkki on aplying? ja ylimääräistä rahaa on syytä tämä 8800GT im aio pitkälle hintaan kuin voisin SLI sitä tulevaisuudessa, jos sama on edelleen avalible! Thanks for the help! |
|
| |||
| |||
| Ei yhden olette luetellut on parempi, vain saada OC ei OC2 ja voit overclock sen OC2 nopeuksilla itsesi
__________________ www.Trade4Free.ie Todellinen uhka ei ole se, että tietokoneet alkavat ajatella, kuten miehetkin, mutta että miehet alkavat ajatella, kuten tietokoneisiin. Jos ei ole vaihtoehto, ei voida valita! ![]() |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Just aikoo esittää siellä, mutta jos haluat SLI mennä kanssa 8800GT: n, mutta jos vain tulee pelaa CoD4 ja muita pelejä niin. (Crysis) No .. ehkä myös juuri ostaa 8800GTX. Saat paljon paremman suorituskyvyn ei-SLI pelejä sekä sen halvempaa. Vain ajatus.
![]() |
|
| Kirjanmerkit |
Samanlaisia Threads | ||||
| Kierre | Thread Starter | Forum | Vastaukset | Last Post |
| Radeon 9600-sarjan | Pöpperöinen | Graphics Cards & Näytöt | 1 | 23 elokuu 2009 09:45 |
| Joka on oikeastaan parempi 9600/9800 | setsuna Faiz seiei | Graphics Cards & Näytöt | 3 | 28th Jun 2009 15:58 |
| Uusi XFX 9600 Näytönohjain Asenna | orkutshare | Graphics Cards & Näytöt | 1 | 11th Jun 2009 14:31 |
| Mikä 9600 fx kortin? | harryc | Graphics Cards & Näytöt | 1 | 2. Jun 2008 15:16 |
| Intel Q6660 tai AMD Phenom 9600 | Compasky | CPUs, Emolevyt & RAM | 2 | 13th Jan 2008 11:42 |
| Thread Tools | |
| |