![]() |
|
|
|||
|
|||
|
ok ja, is me af die me betere prestaties tijdens het spelen CoD4, enzovoort ...
i hav de Asus Striker II Formula mobo dus ik ben in staat om te profiteren van het gebruik van 2 of meer kaarten. ja, welke? (of 2 ^ ^) 9600 GT <<dat een (indien u weet van een betere, post het dan!) 8800 GT <<dat een (indien u weet van een betere, post het dan!) nu die men zou beter performace in SLI? de 9600 of 8800? niet zeker over de resolutie b4 linasita pounces op me ![]() omdat im niet zeker op welke monitor 2 krijgen als deze 19 "breed alleen is de blauwe aansluiting (VGA, denk ik: S), dus ga naar de andere draad en help me uit op een monitor keuze! xD mijn excuses als dit een rode draad, maar ik werd puzzeled:) bedankt voor al je hulp en advies te komen! Craiig / / |
|
|
|||
|
|||
|
een 8800 GT die cought mijn oog http://www.overclockers.co.uk/showpr...56&subcat=1008
|
|
|
||||||||||||
|
||||||||||||
|
Kijk hier zie je dat er niet veel tussen hen
Dat is een goede prijs voor de BFG ook De 8800 is net iets sneller
Het echte gevaar is niet dat computers beginnen te denken als mannen, maar dat mannen beginnen te denken als computers. Wanneer er geen optie, kan er geen keuze! ![]() Mijn Systeem: Enkele andere liefhebber!
|
|
|
|||
|
|||
|
aww =)) Thanks a lot!
ok dus mijn nieuwe vraag dan! dankzij socialwarfare is dit 8800GT wat de 3D-merk is aplying? en zou het extra geld waard dit 8800GT im not going to ver in prijs als ik zou SLI zij in de toekomst als een en dezelfde is nog avalible! bedankt voor de hulp! |
|
|
|||
|
|||
|
Nee heb je kunnen vermeld wordt beter, maar krijg de OC niet de OC2 en je kan overklokken naar OC2 snelheden jezelf
|
||||||||||||
|
||||||||||||
|
Gewoon gaan om deze daar buiten, maar als je echt wilt SLI gaan met de 8800GT's maar als je gewoon te spelen CoD4 en andere spellen zoals dat. (Crysis)
Nou .. je kan net zo goed gewoon een 8800GTX kopen. Je krijgt een veel betere prestaties in niet-SLI plus spellen zijn goedkoper. Gewoon een gedachte.