![]() |
|
| |||
| |||
| ok så fall vært å lure på noe som ville gi meg bedre ytelse, mens du spiller cod4 og så videre ... Jeg hav av Asus Striker II Formula mobo så jeg kunne dra nytte av å bruke 2 eller flere kort. så hvilken? (eller 2 ^ ^) 9600 GT <<som en (hvis u vet om bedre, legge det ut!) 8800 GT <<som en (hvis u vet om bedre, legge det ut!) nå som en ville gi bedre performace i SLI? i 9600 eller 8800? ikke er sikker på at oppløsningen B4 alex pounces på meg ![]() fordi im ikke sikker på hvilken skjerm 2 få som denne 19 "wide har bare den blå tilkobling (VGA, tror jeg: S) så gå til den andre tråden og hjelpe meg ut på en skjerm valg! xD mine unnskyldninger hvis dette er en felles tråd, men jeg ble puzzeled:) Takk for all hjelp og råd til å komme! Craiig / / |
|
| |||
| |||
| en 8800 GT som cought øyet http://www.overclockers.co.uk/showpr...56&subcat=1008 |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Looky her kan du se at det ikke er langt mellom dem Det er en god pris for BFG også The 8800 er bare litt raskere
www.Trade4Free.ie Den virkelige faren er ikke at datamaskiner skal begynne å tenke som menn, men at mennene begynner å tenke som datamaskiner. Hvor det ikke er noe alternativ, kan det ikke noe valg! ![]() Min System: Noen andre lover!
|
|
| |||
| |||
| aww =)) Thanks a lot! ok så min nye spørsmål da! takket være socialwarfare er dette 8800GT hva 3d mark er aplying? og vil de ekstra pengene er verdt dette 8800GT im ikke skal langt i pris som jeg kan SLI det i fremtiden hvis samme en fortsatt avalible! Takk for hjelpen! |
|
| |||
| |||
| Nei det du har oppført er bedre, Just få OC ikke OC2 og du kan overclock det til OC2 hastigheter selv
__________________ www.Trade4Free.ie Den virkelige faren er ikke at datamaskiner skal begynne å tenke som menn, men at mennene begynner å tenke som datamaskiner. Hvor det ikke er noe alternativ, kan det ikke noe valg! ![]() |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Bare kommer til å sette dette opp, men hvis du virkelig vil SLI gå med 8800GT's men hvis du bare skal spille CoD4 og andre spill sånn. (Crysis) Vel .. du kan like godt bare kjøpe en 8800GTX. Du får en mye bedre ytelse i ikke-SLI spill pluss sine billigere. Bare en tanke.
![]() |
|
| Hugseliste |
Lignende Tråder | ||||
| Tråd | Tråd startet | Forum | Svar | Siste innlegg |
| Radeon 9600-serien | Minsten | Kabinetter & Skjermer | 1 | 23 august 2009 09:45 |
| Som er bedre 9600/9800 | setsuna Faiz seiei | Kabinetter & Skjermer | 3 | 28 juni 2009 15:58 |
| Ny XFX 9600 skjermkort Installer | orkutshare | Kabinetter & Skjermer | 1 | 11 juni 2009 14:31 |
| Hvilke 9600 fx kortet? | harryc | Kabinetter & Skjermer | 1 | 2 juni 2008 15:16 |
| Intel Q6660 eller AMD Phenom 9600 | Compasky | CPUer, Hovedkort & RAM | 2 | 13 januar 2008 11:42 |
| Thread Tools | |
| |